單親天地

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18896

分享愛 貓狗褓姆 魅力公主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


1#
發表於 10-9-24 15:08 |只看該作者
究竟拎綜援係咪錯??? BK由幾時開始變成呢個樣???

我7,8年前已經係BK玩, 當然果時未係單親, 但當時既BK係好和諧, 大家媽媽間有真友誼, 罵戰係會有, 但好快就平息; 果時上黎玩會覺得好warm

但係唔知由幾時開始, 呢度變成戰場, 媽媽之間argue越黎越多, 有時甚至出動到惡毒言語, 咒罵; 尤其關於綜援, 我之所以唔係自由講場開TOPIC講, 就係唔想引發罵戰, 但個心又想講出黎;

每次一有關於綜援既消息, 無論係關於任何野, 總有人入去單單打打, 說甚麼呢班懶人, 只識攞錢, 又無貢獻 .... 要幾難聽有幾難聽. 又話寧願離婚攞綜擾, 又話返工好辛苦.... 仲要加多句, 我只係講呃綜援既人, 唔係話晒全部架... 講到大條道理咁, 乜佢真係認為加句咁既野就令我地好過d咩???

點解咁大個人都唔可以掉轉頭諗下人地? 你地返工好辛苦, 唔通我地係由出世就拎綜援既?? 從來無返過工架?? 邊個唔想有個健全既家?? 有無諗過我地去到呢個地步係迫不得已?? 有得揀既, 我夠想返到屋企有個老公攬下, 唔開心可以呻下, 呻完有人錫番; 得閒可以family day, 遊山玩水; 一年去一次旅行relax下; 小朋友想學咩就學咩, 想買咩就買咩. 呢D野我地係唔會得到.

既然佢地講到自己咁慘, 寧願拎綜援既就要quit晒所有呢D野, 你地真係會頂得住咩??

呻完....舒服晒


禁止訪問

積分: 24347

好媽媽勳章 大廚勳章


2#
發表於 10-9-24 15:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10499

畀面勳章


3#
發表於 10-9-24 15:40 |只看該作者
確實有d綜援戶,不知足甘去利用納稅人的錢,如綜援惡霸個單野,自己問心無愧,唔駛甘大怨氣wor~~

綜援不=單親,單親亦不=綜援,我單親我返工,都一樣係無老公錫,我想親親我的小baby的時間都無ar~~~

做人有能力的就去貢獻社會,
受惠社會的就要學懂感恩~~~









 


大宅

積分: 1157


4#
發表於 10-9-24 16:05 |只看該作者
綜援有乜咁出奇,如果有人去單打d綜援人仕,就自曝其短(無修養)..個人幾叻都冇用....講真綜援只係可以夠食魬、點解d人可以當左大富大貴咁呢?

人多既地方就一要有是非、e到仲要女人多,是是非非就在所難免,最緊要自己要有修養。

P.S,,,,,,,我都做過綜援人仕


男爵府

積分: 9627


5#
發表於 10-9-24 16:10 |只看該作者
原帖由 wing 於 10-9-24 15:08 發表
究竟拎綜援係咪錯??? BK由幾時開始變成呢個樣???

我7,8年前已經係BK玩, 當然果時未係單親, 但當時既BK係好和諧, 大家媽媽間有真友誼, 罵戰係會有, 但好快就平息; 果時上黎玩會覺得好warm

但係唔知由幾時開始, 呢 ...


我諗你係想幫子女打好根基,

身兼爸媽兩職,

而受到不必要的白眼.

我反而覺得你盡力培養子女,

好偉大啊,加油呀.


侯爵府

積分: 22863


6#
發表於 10-9-24 17:55 |只看該作者
咪咁傻豬la....
政府都係想幫到d有需要的人,所以唔好理人地點睇~比心機照顧好2嗰小公主~可能您第時2個女交比香港政府的稅幾年而經打成平手喇~
好像我之前2個姑奶,一年每嗰都要交成10幾萬薪俸稅


子爵府

積分: 14271

環保接龍勳章


7#
發表於 10-9-24 17:57 |只看該作者
Wing: 做人既然頂天立地, 無愧於心, 就唔洗理咁多閒言閒語... 高興既咪傾多兩句囉, 唔高興既咪散band囉...
做單親媽媽已經夠忙嘞, 唔好理啲令自己唔開心既嘢啦.


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


8#
發表於 10-9-24 19:42 |只看該作者
放鬆D..放鬆D....
香港地咩人都有,吾好比D無謂人影響心情,
努力加把勁!湊大D小朋友,你就知到開心比什麼都更重!要...




原帖由 akina_yeung 於 10-9-24 17:57 發表
Wing: 做人既然頂天立地, 無愧於心, 就唔洗理咁多閒言閒語... 高興既咪傾多兩句囉, 唔高興既咪散band囉...
做單親媽媽已經夠忙嘞, 唔好理啲令自己唔開心既嘢啦. ...
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


大宅

積分: 1157


9#
發表於 10-9-24 20:13 |只看該作者
最緊要就係、自己咪睇死自己
今朝褲穿隆、他朝龍穿鳳..


子爵府

積分: 11191


10#
發表於 10-9-24 20:53 |只看該作者
講真.我都玩左bk一段日子.
係幾年前都會發覺呢個問題
但其實我真係好想知
個d話好想去申請綜援ga人
個心點諗?
講話唔做.申請綜援好過d..
由其是有份工個d..
我真係好羨慕
起碼有段時間係無小朋友係身邊
個刻都屬於自己時間..
又唔會同社會脫節...
講真..佢地真係覺得綜援好d咩?
樣樣野都要俾人睇晒.
但真係無辨法.一家三口都係長期病患者
返醫院多過去行吉吉島
連吉吉島大修我都唔知
我又傻傻地真係去試過搵d part-time
老闆都話我..你返工.d細路有事.你會點?
最後當然音訊全無
好似中秋想買個月餅都要諗過計過.
好彩我個位社工送左d月餅.等細路可以咬下
買衫真係唔駛諗.除非爛到著唔多.先會計下先考慮買唔買
屋企想買部冷氣都唔敢.實在太貴.加上電費會好貴
唔夠膽叫舊同學去我家.我怕熱親佢地
電腦都係我d姨媽壞壞地先送來..
想去街....真係要有需要(例如.交費...買返d日用品)
先會去..平時都係屋企睇電視節目去娛樂
所以.真係好想中六合彩...
頭獎個隻.咁就唔駛俾人睇晒.
之後.做生意.自力更生...
今晚發下中六合彩夢先^^


水晶宮

積分: 59166


11#
發表於 10-9-24 21:23 |只看該作者
如果開po問點呃綜援 就話姐…
我覺得大家就係要幫助有需要既人…
只於人地點解要羅,呢d係有關機構去調查既事、唔需要話同所有人交代…


禁止發言

積分: 16954


12#
發表於 10-9-25 10:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10928

醒目開學勳章 畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


13#
發表於 10-9-25 11:09 |只看該作者
阿Wing,

香港地確有歧視情況,(無論係單親定拿綜緩)....亦確有濫用社會資源情況,一樣米養百樣人,世界上一定有好人有壞人架啦...自己問心無愧就得,理得佢地點睇....做好自己,教好子女至係自己要理既野,話之佢地講咩啦…佢地未經歷過…你點講…點鬧佢地都唔會明架啦,慳番啖氣上黎吹下水好過啦…係無?

原帖由 wing 於 10-9-24 15:08 發表
究竟拎綜援係咪錯??? BK由幾時開始變成呢個樣???

我7,8年前已經係BK玩, 當然果時未係單親, 但當時既BK係好和諧, 大家媽媽間有真友誼, 罵戰係會有, 但好快就平息; 果時上黎玩會覺得好warm

但係唔知由幾時開始, 呢 ...


大宅

積分: 1473


14#
發表於 10-9-25 11:54 |只看該作者
今日人幫妳,他朝妳幫人....不用戒懷..
至於嗰D冇修養的人既說話,更不需理會...
基本上,佢地乜都可以歧視,...歧視單親, 歧視綜緩, 歧視傷殘, 種族歧視, 總之同自己唔同就唔得.....邊理得咁多..


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


15#
發表於 10-9-25 11:55 |只看該作者
儍妹,把口响人地度,你控制唔到,但你可控制自己唔睇唔聽架嘛,你不如問吓自己點解睇完會"興"又要睇啦...
快d將d唔開心野放埋一邊,多d上黎吹吓水,同大家研究吓有咩慳錢心得好過啦...

原帖由 wing 於 10-9-24 15:08 發表
究竟拎綜援係咪錯??? BK由幾時開始變成呢個樣???

我7,8年前已經係BK玩, 當然果時未係單親, 但當時既BK係好和諧, 大家媽媽間有真友誼, 罵戰係會有, 但好快就平息; 果時上黎玩會覺得好warm

但係唔知由幾時開始, 呢 ...


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


16#
發表於 10-9-25 11:57 |只看該作者
雞丁
我真係無興趣知佢地諗乜喎
反而六合彩就真係想响有生之年比我中一次勁嘅
原帖由 四眼雞丁 於 10-9-24 20:53 發表
講真.我都玩左bk一段日子.
係幾年前都會發覺呢個問題
但其實我真係好想知
個d話好想去申請綜援ga人
個心點諗?
講話唔做.申請綜援好過d..
由其是有份工個d..
我真係好羨慕
起碼有段時間係無小朋友係身邊
個刻都屬於自 ...

[ 本帖最後由 wayso 於 10-9-25 12:11 編輯 ]


伯爵府

積分: 15186

2018復活節勳章 親子王國15週年勳章


17#
發表於 10-9-25 12:28 |只看該作者
真的...只是問心無愧就得啦.


子爵府

積分: 11191


18#
發表於 10-9-25 19:59 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-9-25 11:57 發表
雞丁
我真係無興趣知佢地諗乜喎
反而六合彩就真係想响有生之年比我中一次勁嘅
wayso..係呀.中一次頭獎....我唔貪心呀..一次就夠.....@.@


別墅

積分: 738


19#
發表於 10-9-26 03:04 |只看該作者
講真~~我玩左Bk都係一年多既時間~~但係我睇過既,都係D人睇少我地D單親家庭&拎綜綬既人~~
我睇到時,我真係好唔開心,因為我代入左個角色,我會諗佢地做咩唔問下我咩原因先呀???我好想咁做既咩???我都想我可以返工個B有人幫我揍呀,但係事實係唔可以呀!!!

講真~~我21歲....我有我女時係20歲.....我真係冇辨法,至搞到我要申請綜綬...點知我上到社署~~咁岩有班C9等見姑娘,見到我啦,點知我聽到佢地細細聲咁講...."嘩....咁細個就上lei呃綜綬....你估佢係我地D c9有咁既需要咩???"
當時我真係唔知比咩反應,只係好唔開心~~
我真係唔明....家陣咩事姐....
Priscilla Gabriel^^090807vs120724


伯爵府

積分: 15770


20#
發表於 10-9-26 03:36 |只看該作者
1. bk係一個特定級別人"停留"的網頁...好大部份都係中產(修養, 智識或金錢)...

2. 自由廣場, 有一班活躍會員.....其他有不同聲音的人, 未必敢發言.

3. 人多口雜...而其他人又會相信下, 附和下喎....

駛鬼理佢地咩.....
1. 佢地成日都搞咩反/改綜援的嘢的啦...有冇一次成事? 社會有冇聽佢地的聲音?....我見到的係, 一次都冇....

2. 自由講場有個紅人: 007講過....如果你喺街比隻 "辣呢" 狗咬親...會唔會追住隻"辣呢"狗, 一定要咬翻佢?

3. "呢"d人周圍都有的....同 "呢" 班人打交道?
我寧願去街市搵賣菜個亞嬸, 研究吓....一零六二五, 二一二五, 三一八七五, 四二五(4兩=0.25斤), 五三一二五.....

[ 本帖最後由 酸棗仁 於 10-9-26 04:47 編輯 ]
緊急求助熱線 / 中西醫藥網址 / 單親或情緒支援網址 請按我的頭像進入!
老朽若偶有行善, 只為受人恩惠太多, 嘻嘻 !

恕本人設定為不接受任何PM

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo