立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
複式洋房
積分: 167
瑪瑙宮
積分: 145167
子爵府
積分: 14271
原帖由 kmls16hk 於 10-10-13 20:25 發表 好呀,如果大家唔介意我都好希望一齊玩.等小朋友開心下.不過我未想到可以去邊到可以幫仔仔攪生日會.M記唔知貴唔貴呢.
伯爵府
積分: 18896
積分: 10928
原帖由 wing 於 10-10-14 02:27 發表 M記好丫, 唔太貴之餘, 小朋友仲玩得好開心架~ 我4月時幫細女開生日P 都係千五蚊有找~
侯爵府
積分: 22863
原帖由 kmls16hk 於 10-10-13 19:35 發表 唔知11月份有冇小朋友生日呢? 我個仔23-11-2006 如果有小朋友都係11月,又係住屯門,不如一齊慶祝. 上年個仔3歲生日都係得我同個仔自己係屋企食一件CAKE. 唉..... ...
翡翠宮
積分: 94409
原帖由 kmls16hk 於 10-10-14 16:43 發表 總有MOON MOON 一齊攪生日PARTY
原帖由 kmls16hk 於 10-10-14 17:34 發表 唔好意思,原來你住港島,唔介意下次大家約出來玩
原帖由 kmls16hk 於 10-10-14 16:42 發表 BABYTSZKIN , LITTLECAR 如果大家唔介意不如一齊攪生日PARTY,多D小朋友開心D
大宅
積分: 2756
別墅
積分: 819
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy