單親天地

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 167


1#
發表於 10-10-13 19:35 |只看該作者
唔知11月份有冇小朋友生日呢?
我個仔23-11-2006
如果有小朋友都係11月,又係住屯門,不如一齊慶祝.
上年個仔3歲生日都係得我同個仔自己係屋企食一件CAKE.
唉.....


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2#
發表於 10-10-13 20:11 |只看該作者
我住屯門架....囡囡12月生日!!
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


子爵府

積分: 14271

環保接龍勳章


3#
發表於 10-10-13 20:19 |只看該作者
有旦糕食, 預埋我吖


複式洋房

積分: 167


4#
發表於 10-10-13 20:25 |只看該作者
好呀,如果大家唔介意我都好希望一齊玩.等小朋友開心下.不過我未想到可以去邊到可以幫仔仔攪生日會.M記唔知貴唔貴呢.


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


5#
發表於 10-10-13 20:35 |只看該作者
往年阿囡都係喺M記開架,你預千五蚊左右啦!!
原帖由 kmls16hk 於 10-10-13 20:25 發表
好呀,如果大家唔介意我都好希望一齊玩.等小朋友開心下.不過我未想到可以去邊到可以幫仔仔攪生日會.M記唔知貴唔貴呢.
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


伯爵府

積分: 18896

分享愛 貓狗褓姆 魅力公主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


6#
發表於 10-10-14 02:27 |只看該作者
M記好丫, 唔太貴之餘, 小朋友仲玩得好開心架~ 我4月時幫細女開生日P 都係千五蚊有找~


原帖由 kmls16hk 於 10-10-13 20:25 發表
好呀,如果大家唔介意我都好希望一齊玩.等小朋友開心下.不過我未想到可以去邊到可以幫仔仔攪生日會.M記唔知貴唔貴呢.


子爵府

積分: 10928

醒目開學勳章 畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


7#
發表於 10-10-14 07:18 |只看該作者
我阿仔都係11月生日架…11月都有好多小朋友生日…M記開生日會小朋友真係好開心既…


原帖由 wing 於 10-10-14 02:27 發表
M記好丫, 唔太貴之餘, 小朋友仲玩得好開心架~ 我4月時幫細女開生日P 都係千五蚊有找~


侯爵府

積分: 22863


8#
發表於 10-10-14 07:39 |只看該作者
原帖由 kmls16hk 於 10-10-13 19:35 發表
唔知11月份有冇小朋友生日呢?
我個仔23-11-2006
如果有小朋友都係11月,又係住屯門,不如一齊慶祝.
上年個仔3歲生日都係得我同個仔自己係屋企食一件CAKE.
唉..... ...
我吖子健仔又係11月23號生日架~不過他係03年的~嘩~幫吖仔搵到個同月同日出世的朋友仔!


翡翠宮

積分: 94409

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


9#
發表於 10-10-14 09:35 |只看該作者
我個仔都係11月架...不過我唔係元朗人....就快4年喇..........個仔生日就等於派一張成績表俾我....我俾自己合格....


複式洋房

積分: 167


10#
發表於 10-10-14 16:42 |只看該作者
BABYTSZKIN , LITTLECAR
如果大家唔介意不如一齊攪生日PARTY,多D小朋友開心D


複式洋房

積分: 167


11#
發表於 10-10-14 16:43 |只看該作者
總有MOON MOON 一齊攪生日PARTY


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


12#
發表於 10-10-14 17:09 |只看該作者
搞啦搞啦.....我要參加架!
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


複式洋房

積分: 167


13#
發表於 10-10-14 17:14 |只看該作者
我都想不過$1500對我來講好貴
如果另外2位MAMA可以一齊攪就好LA


子爵府

積分: 10928

醒目開學勳章 畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


14#
發表於 10-10-14 17:24 |只看該作者
多謝你邀請呀....

我阿仔11/18生日架…但我住港島東…來屯門就太遠啦...希望你搵到其他媽咪同你一齊攪派對啦…

原帖由 kmls16hk 於 10-10-14 16:43 發表
總有MOON MOON 一齊攪生日PARTY


複式洋房

積分: 167


15#
發表於 10-10-14 17:34 |只看該作者
唔好意思,原來你住港島,唔介意下次大家約出來玩


子爵府

積分: 10928

醒目開學勳章 畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


16#
發表於 10-10-14 17:59 |只看該作者
好呀…下次約埋一齊去玩啦…

原帖由 kmls16hk 於 10-10-14 17:34 發表
唔好意思,原來你住港島,唔介意下次大家約出來玩


侯爵府

積分: 22863


17#
發表於 10-10-14 22:08 |只看該作者
原帖由 kmls16hk 於 10-10-14 16:42 發表
BABYTSZKIN , LITTLECAR
如果大家唔介意不如一齊攪生日PARTY,多D小朋友開心D
多謝晒您呀~不過我都係住港島南區架~,您個樹,太遠喇!


大宅

積分: 2756


18#
發表於 10-10-16 10:38 |只看該作者
我兩個仔都係11月生日


別墅

積分: 819


19#
發表於 10-10-16 20:59 |只看該作者
有, 我女11月14日生日, 我也住屯門, 不過我女兒十六歲了


複式洋房

積分: 167


20#
發表於 10-10-16 21:19 |只看該作者
係呀, 不過我未知去唔去M記攪.
要$1500 可是去攪唔知邊間好?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo