單親天地

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2054


1#
發表於 10-10-16 01:35 |只看該作者
本人正在辦離婚..想問現住居所係我老公同叔仔聯名, 我可以分佢層樓嗎?


伯爵府

積分: 15770


2#
發表於 10-10-16 03:45 |只看該作者
原帖由 BB女樂樂 於 10-10-16 01:35 發表
本人正在辦離婚..想問現住居所係我老公同叔仔聯名, 我可以分佢層樓嗎?


要睇好多嘢, 掌握好多資料, (律師)先至可以盡力去爭取....然後交比法官判的....冇乜人可以好肯定咁答到你.

不妨問專業意見, 或到政務處一問.
緊急求助熱線 / 中西醫藥網址 / 單親或情緒支援網址 請按我的頭像進入!
老朽若偶有行善, 只為受人恩惠太多, 嘻嘻 !

恕本人設定為不接受任何PM


伯爵府

積分: 17559


3#
發表於 10-10-16 11:42 |只看該作者
原帖由 BB女樂樂 於 10-10-16 01:35 發表
本人正在辦離婚..想問現住居所係我老公同叔仔聯名, 我可以分佢層樓嗎?


你住緊法庭可能會判俾你住(唔一定會俾), 但係業權未必會俾你, 就算俾你都賣唔出如果佢叔仔唔肯.

如果你老公肯俾善養費夠你租樓生活ge 都未必俾你, 你地有無其他物業, 你經濟如何都你法官考慮ge 因數.

俾律師攪, 最好講掂數. 要打官司=燒銀紙.

[ 本帖最後由 wensi 於 10-10-16 11:46 編輯 ]

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo