自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18962


1#
發表於 05-6-30 12:24 |只看該作者

請問上網可唔可以聽到收音機呀??thx~~

實不相瞞,小女子屋企冇收音機,但係又好想聽,請問上網可唔可以聽到收音機嘅呢??
thx~~


男爵府

積分: 8428


2#
發表於 05-6-30 12:28 |只看該作者

Re: 請問上網可唔可以聽到收音機呀??thx~~

ofcourse...go to www.881903.com


大宅

積分: 3735

畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 05-6-30 12:29 |只看該作者

Re: 請問上網可唔可以聽到收音機呀??thx~~

可以


別墅

積分: 710


4#
發表於 05-6-30 12:29 |只看該作者

Re: 請問上網可唔可以聽到收音機呀??thx~~

903 唔係要比 $ 的嗎?
聽港台就唔駛 $$$$$


子爵府

積分: 11365


5#
發表於 05-6-30 12:32 |只看該作者

Re: 請問上網可唔可以聽到收音機呀??thx~~

RL1488 寫道:
903 唔係要比 $ 的嗎?
聽港台就唔駛 $$$$$


商台都係free gar, 如果要節目重溫先要錢


別墅

積分: 710


6#
發表於 05-6-30 12:35 |只看該作者

Re: 請問上網可唔可以聽到收音機呀??thx~~

哦~~~~原來係咁
thanks!


別墅

積分: 552


7#
發表於 05-6-30 12:40 |只看該作者

Re: 請問上網可唔可以聽到收音機呀??thx~~

係咪要登記做會員先得?


子爵府

積分: 11365


8#
發表於 05-6-30 12:40 |只看該作者

Re: 請問上網可唔可以聽到收音機呀??thx~~

需婆 寫道:
係咪要登記做會員先得?


唔駛


別墅

積分: 552


9#
發表於 05-6-30 12:41 |只看該作者

Re: 請問上網可唔可以聽到收音機呀??thx~~

係咪click 右上角有個收音機, 定係先要download ?


子爵府

積分: 11365


10#
發表於 05-6-30 12:43 |只看該作者

Re: 請問上網可唔可以聽到收音機呀??thx~~

如有media player or real player 便不用dl 

去免費網上直播, click wpm or real player 就可以la


侯爵府

積分: 22720


11#
發表於 05-6-30 12:44 |只看該作者

Re: 請問上網可唔可以聽到收音機呀??thx~~

881903 都係即聽架.


大宅

積分: 2491


12#
發表於 05-6-30 12:44 |只看該作者

Re: 請問上網可唔可以聽到收音機呀??thx~~

香港電台
商台
新城娛樂台

因為接收唔好, 我都係上網聽到收音機架!


大宅

積分: 4341


13#
發表於 05-6-30 12:47 |只看該作者

Re: 請問上網可唔可以聽到收音機呀??thx~~

香港電台完全免費
http://www.rthk.org.hk/

重有電視睇呀


伯爵府

積分: 18962


14#
發表於 05-6-30 12:55 |只看該作者

Re: 請問上網可唔可以聽到收音機呀??thx~~

入到香港電台個網站,點click入去聽呀??


大宅

積分: 2491


15#
發表於 05-6-30 15:30 |只看該作者

Re: 請問上網可唔可以聽到收音機呀??thx~~

你有冇media player or real player, 冇要download在先聽到。 你見唔見港台個主頁中間有個column寫"電台 radio Live 收聽直播", 下面有1,2,3,4,5係指香港電台第x台, 右邊有media player or real player logo, 再隔離係即時節目名稱, 你揀左就click個player log就得架la.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo