懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1298

好媽媽勳章


1#
發表於 10-11-19 23:00 |只看該作者
想統計下各位有無介口,效果如何,因為上胎有介口,但亞仔仍然有敏感&哮喘
今胎唔知應唔應該介.
聽過兩種說法:
1. 懷孕期太早讓胎兒接觸致敏原,會容易誘法bb敏感.
2.早些在懷孕期讓胎兒接觸致敏原,令bb對致敏原有抗體.

雖然還有遺傳等因素,但都想知道介口有無關係


P.S. 父母本身有無各種敏感?

[ 本帖最後由 5fmy 於 10-11-20 01:10 編輯 ]


侯爵府

積分: 24086


2#
發表於 10-11-19 23:31 |只看該作者
完全無戒口, 食過半隻北海道蟹, 奶奶煮埋蝦俾我食, 一日飲一柸淡茶, 有段時間好鐘意KFC巴X雞, 一星期食一次X當奴, 每日食一片朱古力, 有時好想食就成包食晒...仲有薯片...

SO FAR, BB 2歲, 皮膚幾好, 連爸爸皮膚敏感(掂水都紅), 我少少濕疹, 隻B都無野

我自己都相信咩都要食少少, 連我超唔鐘意牛肉, 都會搵方法食D, 平衡營養, 尤其陀B呢D 特別時刻....當然, 我唔會發顛, 只食一樣/只食零食, 因為咁樣唔係平衡

[ 本帖最後由 pyjess 於 10-11-19 23:52 編輯 ]


子爵府

積分: 10177

好媽媽勳章


3#
發表於 10-11-19 23:44 |只看該作者
原帖由 5fmy 於 10-11-19 23:00 發表
想統計下各位有無介口,效果如何,因為上胎有介口,但亞仔仍然有敏感&哮喘
今胎唔知應唔應該介.
聽過兩種說法:
1. 懷孕期太早讓胎兒接觸致敏原,會容易誘法bb敏感.
2.早些在懷孕期讓胎兒接觸致敏原,令bb對致敏原有抗體.
...


我本身有敏感性哮喘, 但陀兩胎都無介過口.
大仔有少許鼻敏感的問題, 沒有皮膚問題
細仔沒有任何敏感問題
所以我覺得介口和敏感沒有太大關係


大宅

積分: 1298

好媽媽勳章


4#
發表於 10-11-20 00:27 |只看該作者
想問下兩位:連寒涼&生冷食物都無介嗎?


大宅

積分: 2336


5#
發表於 10-11-20 00:49 |只看該作者
我都想知,我完全冇介過口,魚生/辛辣食物/熱氣嘢/奶茶...總之乜都食,唔知BB會唔會有咩影響.有冇媽咪都係冇介口但BB一切健康皮膚好好呢?


侯爵府

積分: 24086


6#
發表於 10-11-20 01:00 |只看該作者
我真係咩都食D, 但一定唔會過多, 每次都會唸下自己成日食過D咩, 可唔可以食少少面前O既野

西瓜, 只要屋企有, 都會同屋企人一齊食一片半片; 老公食開硬雪糕, 佢會俾我食一兩淡
生冷野最大問題係有機會有李斯特菌, 所以我一口軟雪糕都無食過, O係街唔食燒味 (可以返屋企加熱殺菌就食), 唔食外面O既冰水(自己整O既就飲)

咩O係寒涼野, 我又唔係專家, 根本都唔識分, 亦唔想分, 因為唔O岩人地唔代表唔O岩我...最緊要係, 我覺得食唔同O既野, 可以帶俾BB有唔同O既營養, 如果唔識分又樣樣都唔食, 我驚BB會發肓得唔好...所以連蟹我都有食, 當時陀B 7個月左右

另外一個原因就係: 食物會令人開心, 我老公同奶奶都想我陀B陀得開心, 所以一家人都唔會禁止我食咩, 佢地好相信我其實係個好自律O既人....反而初初無胃口, 咩都食唔落, 陀B反而瘦左, 戒指都掉出黎, 佢地仲擔心

我食野有3大原則: 唔煙唔酒(其實少量酒精OK, 但我本身唔飲酒), 唔吸毒, 唔食會令自己肚痾O既野, 其他咩都食, 自己計住食過幾多, 會唔會過量/唔平衡
原帖由 5fmy 於 10-11-20 00:27 發表
想問下兩位:連寒涼&生冷食物都無介嗎?

[ 本帖最後由 pyjess 於 10-11-20 01:09 編輯 ]


伯爵府

積分: 18713

環保接龍勳章


7#
發表於 10-11-20 11:03 |只看該作者
我本身濕疹好勁, 介口淨係介生野軟雪糕,都係驚李斯特菌, 自己一向都唔食魚, 唔飲奶, 其他冇介, 阿b出世皮膚好ok.


大宅

積分: 1298

好媽媽勳章


8#
發表於 10-11-20 12:00 |只看該作者
似乎大家多數都係無介口,bb ok喎.
如果真係全因遺傳,咁我細b命運咪好有機會同大哥一樣囉


禁止訪問

積分: 403


9#
發表於 10-11-20 12:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10177

好媽媽勳章


10#
發表於 10-11-20 17:06 |只看該作者
原帖由 5fmy 於 10-11-20 00:27 發表
想問下兩位:連寒涼&生冷食物都無介嗎?


我有照食呀, 我朝朝一杯凍奶茶, 家中只飲雪水, 從不飲熱水那種人. 任何水果都有吃, 沒理會是否寒, 魚生, 雪糕全部有食.
大仔時勁食牛, 細仔時勁食羊


侯爵府

積分: 24086


11#
發表於 10-11-20 23:50 |只看該作者
如果係遺傳, 咁我隻B應該一掂水就成隻乳豬咁喇(佢爸爸同嫲嫲咪係咁囉)...但係而家一D敏感都無喎
原帖由 5fmy 於 10-11-20 12:00 發表
似乎大家多數都係無介口,bb ok喎.
如果真係全因遺傳,咁我細b命運咪好有機會同大哥一樣囉


大宅

積分: 2090


12#
發表於 10-11-21 18:32 |只看該作者
我冇介口,bb都冇敏感&哮喘
我同老公本身都無各種敏感


大宅

積分: 1298

好媽媽勳章


13#
發表於 10-11-21 22:06 |只看該作者
原帖由 pyjess 於 10-11-20 23:50 發表
如果係遺傳, 咁我隻B應該一掂水就成隻乳豬咁喇(佢爸爸同嫲嫲咪係咁囉)...但係而家一D敏感都無喎


其實我知遺傳真係最大因素,(e生話既),但唔一定中,更加唔一定跟足,例如if我氣管敏感,bb可能係皮膚敏感.
我同我仔既致敏原都唔一樣.
第二係,有d人成年後才會發生(唔係黑心)


侯爵府

積分: 24086


14#
發表於 10-11-21 23:23 |只看該作者
我只係想針對返你O既題目, 食野VS敏感未必一定有關,
結論有2
1) 遺傳係最大因素, 咁即係你食咩都唔太大影響
2) 遺傳係最大因素, 你擔心都無用, 不如開開心心陀B

既然唔一定中, 你就更加唔好擔心喇... 我唔係想挑戰醫生/科學權威

BTW, 我有鼻敏感+濕疹; 老公O既家族有嚴重皮膚敏感, 佢自己好似都有少少鼻敏感
原帖由 5fmy 於 10-11-21 22:06 發表


其實我知遺傳真係最大因素,(e生話既),但唔一定中,更加唔一定跟足,例如if我氣管敏感,bb可能係皮膚敏感.
我同我仔既致敏原都唔一樣.
第二係,有d人成年後才會發生(唔係黑心) ...

[ 本帖最後由 pyjess 於 10-11-21 23:36 編輯 ]


男爵府

積分: 9754


15#
發表於 10-11-21 23:30 |只看該作者
我戒得好清. BB 無濕疹. 朋友亦戒得清. 但常吃NUTS. (花生). BB 濕疹無問題.
如果我再生. 一定唔會搏... 搏輸左,點算? 受苦的始終是BB.


大宅

積分: 1298

好媽媽勳章


16#
發表於 10-11-21 23:45 |只看該作者
原帖由 pyjess 於 10-11-21 23:23 發表
我只係想針對返你O既題目, 食野VS敏感未必一定有關,
結論有2
1) 遺傳係最大因素, 咁即係你食咩都唔太大影響
2) 遺傳係最大因素, 你擔心都無用, 不如開開心心陀B

既然唔一定中, 你就更加唔好擔心喇... 我唔係想挑戰 ...


hehe,就係知道遺傳係最大因素,所以先擔心小b既"敏感門"已鬆,懷孕時食高危致敏食物會唔會...幫佢"打開度門"呢.
可能我諗多左,但見佢大哥喘到咁辛苦個樣,真係想諗下有無野可以做到,令細b機會細d.
無奈中e同西e說法剛好相反,所以想聽埋媽咪們既意見.


侯爵府

積分: 24086


17#
發表於 10-11-21 23:50 |只看該作者
大哥有哮喘?
原帖由 5fmy 於 10-11-21 23:45 發表


hehe,就係知道遺傳係最大因素,所以先擔心小b既"敏感門"已鬆,懷孕時食高危致敏食物會唔會...幫佢"打開度門"呢.
可能我諗多左,但見佢大哥喘到咁辛苦個樣,真係想諗下有無野可以做到,令細b機會細d.
無奈中e同西e說法剛 ...


大宅

積分: 1298

好媽媽勳章


18#
發表於 10-11-21 23:53 |只看該作者
原帖由 pyjess 於 10-11-21 23:50 發表
大哥有哮喘?


係囉,哮喘+皮膚+眼+鼻.
所以今胎我真係好唔想細b再受苦
雖然可以根本唔係我控制.
但做亞媽既....你明既


侯爵府

積分: 24086


19#
發表於 10-11-21 23:59 |只看該作者
大哥幾大? 可唔可以做多D運動? 我聽過游多D水會減少哮喘甚至根治呢個病
我自己都發覺有做運動, 多D出汗O個排無濕疹喎
另外, 我住英國同埋香港郊區O個段時間無鼻敏感


原帖由 5fmy 於 10-11-21 23:53 發表


係囉,哮喘+皮膚+眼+鼻.
所以今胎我真係好唔想細b再受苦
雖然可以根本唔係我控制.
但做亞媽既....你明既

[ 本帖最後由 pyjess 於 10-11-22 00:01 編輯 ]

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo