論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7420


1#
發表於 10-11-13 23:20 |只看該作者
用第1,2,3個工人,一直用"心平氣和"既相處模式,結果......不得好死(我講我)
今日,我學會啦,我做老闆啦!
今日,我鬧工人啦!
原來d工人咁鍾意對住"你老闆"做野,老闆唔係屋就係度hea~
今晚"你老闆"落左order:唔做返你今日無做既工作,唔好瞓呀!話之你聽日無精神,橫掂你聽日放假.


侯爵府

積分: 24336


2#
發表於 10-11-14 11:11 |只看該作者
萬歲!


象牙宮

積分: 239620


3#
發表於 10-11-14 12:01 |只看該作者
原帖由 於 10-11-13 23:20 發表
用第1,2,3個工人,一直用"心平氣和"既相處模式,結果......不得好死(我講我)
今日,我學會啦,我做老闆啦!
今日,我鬧工人啦!
原來d工人咁鍾意對住"你老闆"做野,老闆唔係屋就係度hea~
今晚"你老闆"落左order:唔做返你今日 ...


你本來就是老闆, 不過今天才真真去做老闆呢份工


水晶宮

積分: 55644


4#
發表於 10-11-14 14:27 |只看該作者
用左甘多年工人...我都系上星期第一次好惡甘鬧人...唔野唔掂都算...居然夠膽黑我面...已經唔系第一次...之前黑我面都好聲好氣同巨講...老公又提巨...屢教不改...一於鬧...亞姐未見過我這般氣勢...驚到喊...之後一路乖到衣家...話事話...哩招系不得已的絕招...唔可以經常出...唔系話唔靈架...

少奶奶的身份,丫頭的命...


複式洋房

積分: 372


5#
發表於 10-11-14 14:44 |只看該作者
原帖由 29XX86 於 10-11-14 11:11 發表
萬歲!
AGREED


伯爵府

積分: 19249

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章


6#
發表於 10-11-14 15:43 |只看該作者
GOOD JOB!!!! support support!!!


大宅

積分: 4119

虎到金來勳章


7#
發表於 10-11-14 16:00 |只看該作者
U done a great job!


珍珠宮

積分: 32760

畀面勳章


8#
發表於 10-11-14 17:06 |只看該作者

回復 1# 雲 的帖子



男爵府

積分: 5016


9#
發表於 10-11-14 17:08 |只看該作者
great job!

原帖由 54heima 於 10-11-14 14:27 發表
用左甘多年工人...我都系上星期第一次好惡甘鬧人...唔野唔掂都算...居然夠膽黑我面...已經唔系第一次...之前黑我面都好聲好氣同巨講...老公又提巨...屢教不改...一於鬧...亞姐未見過我這般氣勢...驚到喊...之後一路 ...
I love my dear husband and dear daughter.


寶石宮

積分: 262477

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2021可愛聖誕B勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 牛年勳章 2018母親節勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 畀面勳章 最關心BB問題熱投勳章 Poo得好勳章


10#
發表於 10-11-14 23:47 |只看該作者
恭喜恭喜.


伯爵府

積分: 16148


11#
發表於 10-11-15 13:39 |只看該作者


侯爵府

積分: 22354

冬日勳章 wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


12#
發表於 10-11-15 13:56 |只看該作者
原帖由 iusiube 於 10-11-15 13:39 發表
:wave: :wave: :wave:


珍珠宮

積分: 32052


13#
發表於 10-11-15 14:44 |只看該作者
我平時d英文唔係好掂架, 但一鬧工人, 連老公都話我d英文好流利....你話死唔死吖~~

不過我都今日第1次閙我呢個新中秋bun....閙人其實好辛苦架~~


男爵府

積分: 7420


14#
發表於 10-11-15 20:27 |只看該作者
係,鬧人真係好辛苦,我今日打左一封信俾佢,直指佢not hard working!佢都好無癮,不過我都係照信鬧一次佢聽,等佢唔可以左耳入右耳出,白紙黑字等佢睇清楚!

原帖由 Siuchoi 於 10-11-15 14:44 發表
我平時d英文唔係好掂架, 但一鬧工人, 連老公都話我d英文好流利....你話死唔死吖~~

不過我都今日第1次閙我呢個新中秋bun....閙人其實好辛苦架~~


洋房

積分: 89


15#
發表於 10-11-16 00:28 |只看該作者
Great, I will try this Friday; Sat is her holiday hoho

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo