跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 19425


1#
發表於 05-8-7 19:45 |只看該作者

藝術相~

有沒有媽咪,

去過大陸到影過D藝術相,我指係D緍紗 or BB 照哥D呀??

比如說,一個套餐包12張相,若想要多幾張相,佢係要另收費的,大約要收幾錢一張呀???????

COS,我上次帶在我個囡囡去影呀,佢個套餐係得十二張炸,其後要多D要另外每張計,開頭話要三十蚊一張,但係我無講價住,因為仲未到看相,所以問下大家知唔知大約可以幾多錢有交易呀?

10000000THX~


大宅

積分: 2342


2#
發表於 05-8-8 11:03 |只看該作者

Re: 藝術相~

PINKY!!

我好耐之前去過... 影過, 所以我的黎波里$唔UPDATE呢!!
不過係邊到影都好. 佢話個套餐係包你咁多張, 但影時個攝影師不停咁


侯爵府

積分: 23056


3#
發表於 05-8-8 13:21 |只看該作者

Re: 藝術相~

我果時d結婚相都係大陸映, 都好似係30蚊一張... (連底片)


伯爵府

積分: 19425


4#
發表於 05-8-8 16:33 |只看該作者

Re: 藝術相~

係呀,.我哥d係數碼相來架~~~~~


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo