婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 33


1#
發表於 05-7-26 12:06 |只看該作者

一個黎兩次 M

我係五月初生左 bb, 到6月20日黎完一次, 但到7月8日再黎, 以為早左啦, 無理到, 後來23日又黎(都幾多), 請問有無人又係咁樣, 係咁生完之後會失調?
[img align=right][/img]


別墅

積分: 627


2#
發表於 05-7-26 13:30 |只看該作者

Re: 一個黎兩次 M

我生完時也是來了近50日, 後來不到20天又來經期, 不過量不多, 問姑娘會說有些人是會亂七八糟幾個月後會正常番, 只要沒有其他問題, 如經痛好緊要, 頭暈 等, 都ok :wink:

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo