自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 8337

醒目開學勳章


1#
發表於 10-11-18 14:18 |只看該作者
淫師事件、教師不堪壓力自殺、幼稚園收錢開慕道班、直資學校賬目混亂.....社會不斷進步,但係教育界卻經常有醜聞,真的希望辦教育的人攞個心出嚟,好好教導及給小朋友做個好榜樣。


別墅

積分: 921

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2#
發表於 10-11-18 14:41 |只看該作者
因為,現在個個都急功近利,以利行頭。他們辦教育,做教師都是為賺錢,打份工而已,跟本不是為教育好下一代。當然,我想還有小數是好的。
不過,現在的小孩,一出生就是要競爭,個個父母都要他們百般武藝於一身,目的都是為日後讀多些書,賺多些錢。
有多少個會教他們以禮待人,尊重別人,做對社會有貢獻的事。他們只會要自己的小朋友跟別人爭,唯恐不及他人,怎會有禮讓這回事。


水晶宮

積分: 67220

醒目開學勳章 畀面勳章


3#
發表於 10-11-18 15:54 |只看該作者
原帖由 P-Ma 於 10-11-18 14:41 發表
因為,現在個個都急功近利,以利行頭。他們辦教育,做教師都是為賺錢,打份工而已,跟本不是為教育好下一代。當然,我想還有小數是好的。
不過,現在的小孩,一出生就是要競爭,個個父母都要他們百般武藝於一身,目的都是為日後讀多些書, ...


對, 而家辦學/教學就係為賺錢, 春花化雨、作育英材?? 唔係冇, 萬中無一囉
孩子之心有如泥膠,當它還是柔軟可塑時,請好好把握時間,塑造你心中所愛。「忙碌」、「疲倦」永遠不是好借口,孩子大得很快,今日拿不出時間會變成明日的遺憾!


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


4#
發表於 10-11-18 15:56 |只看該作者
同意呀...真係好無奈


珍珠宮

積分: 32718

醒目開學勳章


5#
發表於 10-11-18 16:15 |只看該作者
係啦, 個仔幼稚園學校個校長叫d高年級唔好送d舊書俾人喎!!

原因係唔衛生喎:;pppp:

激到送書既家長死死下

其實就係有回佣就真:;pppp:


大宅

積分: 3331


6#
發表於 10-11-18 16:25 |只看該作者
可悲。。
原帖由 P-Ma 於 10-11-18 14:41 發表
因為,現在個個都急功近利,以利行頭。他們辦教育,做教師都是為賺錢,打份工而已,跟本不是為教育好下一代。當然,我想還有小數是好的。
不過,現在的小孩,一出生就是要競爭,個個父母都要他們百般武藝於一身,目的都是為日後讀多些書, ...


大宅

積分: 3560


7#
發表於 10-11-18 16:31 |只看該作者
原帖由 P-Ma 於 10-11-18 14:41 發表
因為,現在個個都急功近利,以利行頭。他們辦教育,做教師都是為賺錢,打份工而已,跟本不是為教育好下一代。當然,我想還有小數是好的。
不過,現在的小孩,一出生就是要競爭,個個父母都要他們百般武藝於一身,目的都是為日後讀多些書, ...
同意, 不過香港一直都係著重成績, 而家都無左"求學不是求分數"啦


水晶宮

積分: 52723

2023年兔年勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


8#
發表於 10-11-18 16:36 |只看該作者
有d仲係所謂名校,擺錢去投資錢搵錢,好過放去教育度...


伯爵府

積分: 17266

好媽媽勳章 醒目開學勳章


9#
發表於 10-11-18 16:48 |只看該作者
以前辦私校個d人有良心得多, 例如樹仁, 人地係變賣私人物業去辦學, 如果無教育抱負只係賺錢, 點會咁蠢, 而家所謂直資, 原來係2邊抽水, 抽到啦就用自己名去買物業, 肥晒自己


男爵府

積分: 8774


10#
發表於 10-11-18 16:59 |只看該作者
今日睇完新聞都好唔開心...

本想搵間私校俾亞仔由幼稚園讀上去, 諗住盡自己能力provide 多d & 好d 既野俾個小朋友啦....

原來辛辛苦苦賺左d錢係用黎幫人買樓, 不如自己留返d錢自己買樓, 不如自己錢搵錢, 賺左既錢俾亞仔出國讀書or 剩返俾佢大個左用...

搞到我都唔知好唔好俾亞仔讀私校

哎...


珍珠宮

積分: 49988

熱血勳章 醒目開學勳章


11#
發表於 10-11-18 17:19 |只看該作者
其實都幾奇怪, 我細個o既時候, 係D好頑皮兼讀唔到書o既小朋友先要讀私校, 因為冇學校肯收佢, 所以要俾錢人地買個學位.
但係今時今日, 有D人會覺得要俾錢讀o既私校先係好野.
同以前o既睇法完全唔同晒, 私校就係好學校? 我有懷疑...
(純屬個人意見, 絕無針對成份)


水晶宮

積分: 51912


12#
發表於 10-11-18 17:43 |只看該作者
依家不論教育界定係咩界別都係咁,無一唔係一心諗住搵快錢賺大錢...依家個社會正正係霍金所言咁,個個都好自私,下下做咩都係利益行頭,下下都諗錢...你睇連嗰D慈善機構依家都係搵錢好似做生意咁,星期一至日全日都有人响街頭游說途人捐錢,,,搞到連我都唔敢再信呢D捐錢活動...連呢D都可以當生意咁做...我諗我開始信霍金所言,呢個世界就黎滅亡架喇...


水晶宮

積分: 67215


13#
發表於 10-11-18 17:52 |只看該作者
無辦法喇我地回歸左祖國d人咪變晒祖國思想囉, 急功近利, 下下向錢看, 短視, 最緊要有快錢搵就話知你


伯爵府

積分: 19931

畀面勳章 環保接龍勳章


14#
發表於 10-11-18 17:52 |只看該作者
私校無政府資助要自負盈虧.唔急急揾錢點得?
私校係牟利機構當然要牟利(暴利都係利)
以前私校專收俾人踼出校既壞仔,所以無咩好學校,但自從董建華要母語教學後,好多傳統名校就轉晒做直資.2000年後好多直資學校都打住英文教學既名出來揾食.D家長一聽到英文教學就沖住去啦!
到底攪成依家局面係邊個既問題?


男爵府

積分: 8337

醒目開學勳章


15#
發表於 10-11-18 19:03 |只看該作者

回復 2# P-Ma 的帖子

同意!
好多學校都係當一盤生意咁做,而家長就係客人。私校就話自負盈虧啫,但政府駐資應該用係學生身上,絕對絕對唔應該從中謀利!
以前讀書時老師同學校比我感覺係好正直、嚴肅的,而家真係唔同囉!


侯爵府

積分: 20200

畀面勳章


16#
發表於 10-11-18 19:27 |只看該作者
直資多左,相对津貼就少左,其實政府一路想削減教育開支,所以先有比錢讀好書的情況!


禁止訪問

積分: 14653

環保接龍勳章 大廚勳章


17#
發表於 10-11-18 19:43 |只看該作者

sorry 有d離題, 不過....

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25706

醒目開學勳章 畀面勳章


18#
發表於 10-11-18 20:47 |只看該作者
原帖由 Edithcsm 於 10-11-18 17:19 發表
其實都幾奇怪, 我細個o既時候, 係D好頑皮兼讀唔到書o既小朋友先要讀私校, 因為冇學校肯收佢, 所以要俾錢人地買個學位.
但係今時今日, 有D人會覺得要俾錢讀o既私校先係好野.
同以前o既睇法完全唔同晒, 私校就係好學 ...
順順利利 大吉大利       


男爵府

積分: 6226


19#
發表於 10-11-18 23:10 |只看該作者
原帖由 Edithcsm 於 10-11-18 17:19 發表
其實都幾奇怪, 我細個o既時候, 係D好頑皮兼讀唔到書o既小朋友先要讀私校, 因為冇學校肯收佢, 所以要俾錢人地買個學位.
但係今時今日, 有D人會覺得要俾錢讀o既私校先係好野.
同以前o既睇法完全唔同晒, 私校就係好學 ...



係啦…但前排我同個朋友傾開宜加既直資/私校,佢就話佢細個時mama已經送佢去私校讀書,佢既意思係講以前讀私校係高人一等。所以佢都會比佢小朋友讀私校。我同佢一樣年紀,但我記憶所及,我地既年代係讀吾到書讀既先送去私校wor!


男爵府

積分: 6815

畀面勳章


20#
發表於 10-11-18 23:21 |只看該作者
原帖由 Edithcsm 於 10-11-18 17:19 發表
其實都幾奇怪, 我細個o既時候, 係D好頑皮兼讀唔到書o既小朋友先要讀私校, 因為冇學校肯收佢, 所以要俾錢人地買個學位.
但係今時今日, 有D人會覺得要俾錢讀o既私校先係好野.
同以前o既睇法完全唔同晒, 私校就係好學 ...


agree w/you~

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo