跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 3


1#
發表於 10-11-27 07:26 |只看該作者
大家好,請問有冇媽咪知道北角民生幼稚園好唔好呀,有冇媽咪嘅小朋友讀緊或讀過呀?

我想了解佢課程(多唔多嘢學),老師(好唔好),同埋小朋友讀得開唔開心?同埋有冇搭過校車呀?

thanks!


民房

積分: 3


2#
發表於 10-11-30 20:33 |只看該作者
有冇家長可以分享吓,麻煩大家:)

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo