懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3099

好媽媽勳章 畀面勳章


1#
發表於 11-1-13 22:12 |只看該作者
前幾日9号分泌有血絲,10号見到有一兩滴血我以為黎m,11号全日又係得一兩滴血,到今日又係得一兩滴,有無人試過有類似經驗?我係咪應該買支棒棒驗下?我會唔會係黎假經期呀?

[ 本帖最後由 manman1026 於 11-1-13 22:57 編輯 ]


大宅

積分: 4224


2#
發表於 11-1-14 06:44 |只看該作者
有, 我1月9中,1月13都仲有M
但你得1 2 DROP血,唔似來M喎
Tim is my big boy and Max is my little boy. tiMax are my favorite boys!


子爵府

積分: 10831

畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 11-1-15 01:55 |只看該作者
原帖由 manman1026 於 11-1-13 22:12 發表
前幾日9号分泌有血絲,10号見到有一兩滴血我以為黎m,11号全日又係得一兩滴血,到今日又係得一兩滴,有無人試過有類似經驗?我係咪應該買支棒棒驗下?我會唔會係黎假經期呀? ...


我覺得你有機會懷孕, 你不如買支捧捧驗下.
我有第一胎時, 都係咁架, 有來m, 但似你咁樣, 每日一兩滴, 之後就無, 再來就係流啡. 我係m後三四日去驗, 中左, 仲有d作小產tim. 所以你都係盡快check下.


民房

積分: 72


4#
發表於 11-1-17 16:09 |只看該作者
驗左安心d


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo