跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3620

好媽媽勳章


1#
發表於 10-11-26 16:43 |只看該作者
住屯門區想裝窗花,有冇介紹?多少錢?


禁止訪問

積分: 81803


2#
發表於 10-11-26 23:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


民房

積分: 23


3#
發表於 10-11-27 10:16 |只看該作者
置樂有間中華鋁窗開左二十幾年了....佢都ok架!我屋企兩間屋當時都係搵佢地安裝的.....住了二十幾年窗都唔洗維修....打風落雨都無流水,窗花同玻璃窗仍然好穩陣...你可試下丫!


男爵府

積分: 8914


4#
發表於 10-11-29 13:34 |只看該作者
我問左永和, 窗花就大約$60一隻,但如果裝埋要俾多成$700人工. 如果搵人裝窗花, 請問人工要多少錢? 如有好介紹, 請pm我. 謝謝!!


男爵府

積分: 7731


5#
發表於 10-11-29 14:47 |只看該作者
天水圍單野後, 我都要裝多幾隻窗花先得


男爵府

積分: 8914


6#
發表於 10-11-30 15:24 |只看該作者
我再問了中華, 如果安裝10隻內$430人工, 暫時算最平. 如果有再平介紹, 請報料.


禁止訪問

積分: 81803


7#
發表於 10-11-30 19:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo