立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 23250
禁止訪問
積分: 476
別墅
積分: 915
原帖由 ming1020 於 10-12-1 21:13 發表 我下星期返工, 今日開始BB比ee湊, 大概夜晚8點接返屋企, ee話BB認地方, 成日都冇瞓到, 入黑就要揾媽媽, 我去接佢時, BB即刻伸手比我抱, 見佢咁樣我心都痛 ...
大宅
積分: 1737
原帖由 joanne2010 於 10-12-2 09:18 發表 你個BB 兩個零月就認人認地方, 仲識伸手比你抱??
原帖由 cheungyimiu 於 10-12-2 05:31 發表 bb幾大識認人同地方﹖
公爵府
積分: 29353
伯爵府
積分: 16672
原帖由 shirleyleung15 於 10-12-3 13:30 發表 我阿b就無認地方呢個問題, 去到邊都訓得著, 無摟計, 但就一定認得我, 我放工一返去, 佢聽到我把聲就會即刻起身大喊, 一抱佢就收哂趕, 幾日都係咁, 我返工果時可能太忙, 都唔太掛住bb, 但一返去聽到佢喊就好想即刻抱 ...
原帖由 ming1020 於 10-12-3 15:05 發表 我試過出街幾個鍾, 揾人黎屋企睇住bb, bb一知我返屋就大喊....可能bb食人奶, 會特別痴身
積分: 1785
原帖由 cheungyimiu 於 10-12-5 04:47 發表 我都聽人講係食人奶b就特別痴身,我都擔心阿b剩係會痴我,所以爸爸一放工返屋企,就俾阿b跟佢,希望阿b父母都跟啦!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy