跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23250


1#
發表於 10-12-1 21:13 |只看該作者
我下星期返工, 今日開始BB比ee湊, 大概夜晚8點接返屋企, ee話BB認地方, 成日都冇瞓到, 入黑就要揾媽媽, 我去接佢時, BB即刻伸手比我抱, 見佢咁樣我心都痛


禁止訪問

積分: 476


2#
發表於 10-12-2 00:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 915


3#
發表於 10-12-2 05:31 |只看該作者
bb幾大識認人同地方﹖
原帖由 ming1020 於 10-12-1 21:13 發表
我下星期返工, 今日開始BB比ee湊, 大概夜晚8點接返屋企, ee話BB認地方, 成日都冇瞓到, 入黑就要揾媽媽, 我去接佢時, BB即刻伸手比我抱, 見佢咁樣我心都痛 ...


大宅

積分: 1737


4#
發表於 10-12-2 09:18 |只看該作者
原帖由 ming1020 於 10-12-1 21:13 發表
我下星期返工, 今日開始BB比ee湊, 大概夜晚8點接返屋企, ee話BB認地方, 成日都冇瞓到, 入黑就要揾媽媽, 我去接佢時, BB即刻伸手比我抱, 見佢咁樣我心都痛 ...



你個BB 兩個零月就認人認地方, 仲識伸手比你抱??


侯爵府

積分: 23250


5#
發表於 10-12-2 10:06 |只看該作者
原帖由 joanne2010 於 10-12-2 09:18 發表



你個BB 兩個零月就認人認地方, 仲識伸手比你抱??



我覺得係呀! 本來ee抱住佢, 佢一見到我入屋, 2隻手舉起拎向我


侯爵府

積分: 23250


6#
發表於 10-12-2 10:12 |只看該作者
原帖由 cheungyimiu 於 10-12-2 05:31 發表
bb幾大識認人同地方﹖


我個仔滿左月就認人認地方, 我每星期去99屋企一次食完晚飯先走, 次次BB都唔肯瞓入黑就喊要痴住我, 其它人抱就喊, 又試過99黎我屋企湊我就出街, 由中午12點至晚上9點都冇瞓過, 我返到屋企抱一陣就瞓左


公爵府

積分: 29353

開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章


7#
發表於 10-12-2 11:06 |只看該作者
我個b仲有幾日就3個月, 我都覺得佢開始認到人, 我放工返去佢會扁咀, 好似要投訴我做乜成日走左去唔理佢咁呀!! 同埋我係度佢會扭計d囉...


伯爵府

積分: 16672

好媽媽勳章 畀面勳章 陪月勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 10-12-3 13:30 |只看該作者
我阿b就無認地方呢個問題, 去到邊都訓得著, 無摟計, 但就一定認得我, 我放工一返去, 佢聽到我把聲就會即刻起身大喊, 一抱佢就收哂趕, 幾日都係咁, 我返工果時可能太忙, 都唔太掛住bb, 但一返去聽到佢喊就好想即刻抱佢


侯爵府

積分: 23250


9#
發表於 10-12-3 15:05 |只看該作者
原帖由 shirleyleung15 於 10-12-3 13:30 發表
我阿b就無認地方呢個問題, 去到邊都訓得著, 無摟計, 但就一定認得我, 我放工一返去, 佢聽到我把聲就會即刻起身大喊, 一抱佢就收哂趕, 幾日都係咁, 我返工果時可能太忙, 都唔太掛住bb, 但一返去聽到佢喊就好想即刻抱 ...


我試過出街幾個鍾, 揾人黎屋企睇住bb, bb一知我返屋就大喊....可能bb食人奶, 會特別痴身


別墅

積分: 915


10#
發表於 10-12-5 04:47 |只看該作者
我都聽人講係食人奶b就特別痴身,我都擔心阿b剩係會痴我,所以爸爸一放工返屋企,就俾阿b跟佢,希望阿b父母都跟啦!
原帖由 ming1020 於 10-12-3 15:05 發表


我試過出街幾個鍾, 揾人黎屋企睇住bb, bb一知我返屋就大喊....可能bb食人奶, 會特別痴身


大宅

積分: 1785


11#
發表於 10-12-6 17:11 |只看該作者
原帖由 cheungyimiu 於 10-12-5 04:47 發表
我都聽人講係食人奶b就特別痴身,我都擔心阿b剩係會痴我,所以爸爸一放工返屋企,就俾阿b跟佢,希望阿b父母都跟啦!


之前我都怕BB因為成日都係對住我而唔係好跟PAPA,但BB又無咁樣,反而每次PAPA一同佢講野佢未見到PAPA淨係聽到把聲就會笑定先,仲笑得好開心添.不過BB就好明顯係對住我地2個先會笑得咁開心,同埋佢要見到我地是但一個先會好安心咁瞓,有時99想抱佢我都會特登抱到佢瞓"林"左先比99抱,咁佢就唔會喊.所以我地都預左BB第日應該係痴身BB,唔肯跟人.但老公反而覺得咁樣好開心好SWEET


大宅

積分: 1737


12#
發表於 10-12-6 17:46 |只看該作者
我個B 依家三個零月, 暫時比較易話為, 係人抱佢都唔會喊, 你同佢講野佢一定笑, 好似我老豆見過我個B 都冇5次, 我個B 一見到佢就勁笑, 氹到我老豆幾鬼開心


侯爵府

積分: 23250


13#
發表於 10-12-6 22:31 |只看該作者
我仔仔一到夜晚爸爸都搞佢唔掂, 一定要媽媽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo