跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 934


1#
發表於 10-12-6 13:13 |只看該作者
請問大家有無諗住幾時先買學行車 ??


子爵府

積分: 10773

趣教勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 10-12-6 13:43 |只看該作者
請問係唔係應該用學行車架? 我聽有d人講又話而家d 細路唔用架....


珍珠宮

積分: 41839


3#
發表於 10-12-6 14:10 |只看該作者
話對腳唔好
我以前唔買係怕會撞花傢私, 怕反車, 跟住佢學行, 就扶住佢/由得佢扶住野行, 要行開(e.g.toilet)就放佢0係highchair/床仔/膠地墊/網床


大宅

積分: 2756


4#
發表於 10-12-6 16:29 |只看該作者
D人話學行車唔好架,
對BB對腳唔好,同埋佢地唔會跌到,
長大唔識跌就向前仆同埋用手按地,
所以特別容易跌親架.
宜家果D係D欄比佢扶住黎行.


大宅

積分: 1379


5#
發表於 10-12-6 20:17 |只看該作者
我諗我都唔會比bb用學行車...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo