自由報料

跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24468

2025勳章蛇年勳章 減齡達人勳章 畀面勳章


1#
發表於 10-12-13 16:46 |只看該作者
太凍係吾係可以吾穿校服, 穿便服?
打去學校問, 佢話最好穿整齊校服,
但又話小朋友夠暖最重要...
甘即係點???


大宅

積分: 4771

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2#
發表於 10-12-13 17:03 |只看該作者
校服一定要著, 不過可以唔著校褸, 著其他褸或者羽絨褸.
其實如果真係好凍我會比囝囝著多件底衫(企領), 或者加多條打底褲 + 褸.
http://b4.lilypie.com/G4Wjp8.png

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo