論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2720


1#
發表於 10-12-13 12:41 |只看該作者
工人來咗三個禮拜,做野都算OK, 放假準時返來,但今個星期日放假返來,報稱遭同鄉滾水燙傷腳,我見到成只脚面起嗮大水泡,紅腫,即時比咗屋企藥箱de藥膏消毒消炎,但唔知會不會轉更嚴重,想請教是否要帶她看醫生,如果是,是否醫藥費一樣要雇主比啊?我有買保險,但門診只是包150蚊,未必夠。可以要她補超額部份嗎? 多謝解答!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo