自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 227


1#
發表於 05-7-8 19:27 |只看該作者

買左個怕醜草蛋﹐種左6日都未有反應既Y_Y"/

仲有一個薰衣草蛋
又係無反應

已經日日淋水架喇
各位有無種過
要種幾多日先會出芽架?


男爵府

積分: 9536


2#
發表於 05-7-8 19:33 |只看該作者

Re: 買左個怕醜草蛋﹐種左6日都未有反應既Y_Y"/

我剛剛先掉左隻,係我家姐買比囝囝,點知種左成十幾日都冇反應。


洋房

積分: 227


3#
發表於 05-7-8 19:36 |只看該作者

Re: 買左個怕醜草蛋﹐種左6日都未有反應既Y_Y"/

oh...比人呃?
比人呃左廿蚊唔緊要
但我買黎種比我表妹玩架Y_Y
我表妹好緊張日日去望下隻蛋架


大宅

積分: 3031

貓狗褓姆


4#
發表於 05-7-8 20:19 |只看該作者

Re: 買左個怕醜草蛋﹐種左6日都未有反應既Y_Y"/


Dear all :

D 泥唔可以過濕


民房

積分: 35


5#
發表於 05-7-8 20:41 |只看該作者

Re: 買左個怕醜草蛋﹐種左6日都未有反應既Y_Y"/

要種80-100日先發芽∼(裏面有說明書)


洋房

積分: 227


6#
發表於 05-7-8 21:06 |只看該作者

Re: 買左個怕醜草蛋﹐種左6日都未有反應既Y_Y"/

各位﹐thanks :)
0甘我再耐心d啦


男爵府

積分: 9536


7#
發表於 05-7-8 23:13 |只看該作者

Re: 買左個怕醜草蛋﹐種左6日都未有反應既Y_Y"/

唔係化!我個說明書話要4-5日就發芽,但我比左三倍時間佢都冇出到我先掉。

台風使用者 寫道:
要種80-100日先發芽∼(裏面有說明書)


洋房

積分: 227


8#
發表於 05-7-11 00:16 |只看該作者

Re: 買左個怕醜草蛋﹐種左6日都未有反應既Y_Y"/

我個兩隻蛋終於係第7日出左芽喇^^


男爵府

積分: 8346


9#
發表於 05-7-11 00:19 |只看該作者

Re: 買左個怕醜草蛋﹐種左6日都未有反應既Y_Y"/

pinkstars2000 寫道:
我個兩隻蛋終於係第7日出左芽喇^^



首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo