
Sanho 寫道:
我覺得, 你果日親人過身, 本身心情好差, 件事就算唔係好大, 都受心情影響而變質. 此其一.
第二, 你做阿媽緊張bb, 認為99帶佢出街有危險, 純粹從bb既ma ma角度出發. 但我又睇到你99咁多病痛, 仲肯帶個孫出街, 又坐的士返 (即係佢知道自己唔掂啦), 佢係好錫佢囉. 咁如果你自己阿媽咁做, 你感覺又會唔同, 反而會肉赤阿媽咁辛苦.
99係長輩, 俾你咁dut法, 都會還拖啦, 所以佢死口話你唔岩都係正常反應. 咁你因為講過冇下次, 就成世唔俾佢見個孫咩. that's why 你老公都嬲你,因為你冇從子女角度睇佢阿媽,佢肉赤架.
如果你99都唔係咁衰, 就算啦. 老人家. 你未見過d 99, 個孫出左世幾耐, 眼尾都冇稍過一眼.
Sanho 寫道:
我覺得, 你果日親人過身, 本身心情好差, 件事就算唔係好大, 都受心情影響而變質. 此其一.
第二, 你做阿媽緊張bb, 認為99帶佢出街有危險, 純粹從bb既ma ma角度出發. 但我又睇到你99咁多病痛, 仲肯帶個孫出街, 又坐的士返 (即係佢知道自己唔掂啦), 佢係好錫佢囉. 咁如果你自己阿媽咁做, 你感覺又會唔同, 反而會肉赤阿媽咁辛苦.
99係長輩, 俾你咁dut法, 都會還拖啦, 所以佢死口話你唔岩都係正常反應. 咁你因為講過冇下次, 就成世唔俾佢見個孫咩. that's why 你老公都嬲你,因為你冇從子女角度睇佢阿媽,佢肉赤架.
如果你99都唔係咁衰, 就算啦. 老人家. 你未見過d 99, 個孫出左世幾耐, 眼尾都冇稍過一眼.
絕對同意....我不嬲都覺得....長'背'始終係要尊敬ge....你咁嘅態度質問佢....我係佢都會還拖啦....你都識得講佢好多病....自己平心靜氣諗吓....咁多病都幫你凑bb....仲想點吖....比着我睬你都傻....得閒唔好去行吓街飲吓茶
成世人湊大晒d仔女....而家仲要同你地湊bb....仲要比你地阿芝阿咗....唉....都唔知為乜....調翻轉頭嗰個係自己阿媽....你又會唔會咁呢
凡事都唔好埋怨人....先要用鏡子反觀自己有冇做錯....做人ge嘢你氹我時我氹你啫....唔好太介意啦....老人家習慣咗幾十年嘅生活模式....佢改唔倒嘅....你咪就吓佢lor....黑心d講句....對得你幾耐吖....幫你湊埋bb....你真係要感恩呀
