跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1531


1#
發表於 10-12-2 15:34 |只看該作者
過埋呢個星期就36wk喇~ 唔知點解呢個月重得特別厲害特別快, 之前8個月都係重左11kg左右, 今個月重成3kg!! 好恐怖, 而且一日食好多餐: 早餐, 早午餐, 午餐, 下午茶, 晚餐, 宵夜...有時o係晚餐同宵夜之間又會搵野食

34wk照ultrasound時, 個b 重4.15磅, 我覺得好似ok, 但係阿媽話佢太瘦, 佢話仲有一個月就出黎, 而家先重得4磅幾, 出世時可能得6磅. 唔知佢講得o岩唔o岩呢? 定係最後一個月阿b都會突然重好多?


禁止訪問

積分: 1010


2#
發表於 10-12-2 16:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 404


3#
發表於 10-12-2 17:23 |只看該作者
我而家32wks, 自己都係重左10kg.. 阿b就已經4lbs, 醫生話我地2個都有d超重.. 叫我控制下飲食啦要!!


男爵府

積分: 5263


4#
發表於 10-12-2 17:27 |只看該作者
原帖由 Manman_2211 於 10-12-2 17:23 發表
我而家32wks, 自己都係重左10kg.. 阿b就已經4lbs, 醫生話我地2個都有d超重.. 叫我控制下飲食啦要!!


甘都叫超重?!?!?
唔係呀!??!!
政府醫生???


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 10-12-2 17:43 |只看該作者
其實醫生又講得無錯喎
如果正常BB到後期真係每兩個星期重一磅
佢到生時係八磅....巨B喇
原帖由 valentinored 於 10-12-2 17:27 發表


甘都叫超重?!?!?
唔係呀!??!!
政府醫生???


複式洋房

積分: 404


6#
發表於 10-12-2 17:57 |只看該作者
係呀, 到時佢已經係巨b了!
係私家咁講架, 佢話如果我再唔控制下就幫我開刀.. 我諗佢都係想我開刀架啦..
政府又話冇乜野wor.. 可能佢地個range大d啦..


大宅

積分: 1130


7#
發表於 10-12-2 20:26 |只看該作者
我呢兩個禮拜真係大食左好多,中午食左好多飯菜,但隔唔夠一個小時又再飲飲食食.....,又唔覺好飽,我自己就重左足20磅,呀B就28W時話係中SIZE及3磅幾....


複式洋房

積分: 390


8#
發表於 10-12-2 23:57 |只看該作者
我32wk,自己就重左12kg,不過阿b就差唔幾,都係3磅幾。。因為我睇私家既,之前一個月照一次,去到27wk果時醫生都話阿b係大size,但係到31wk照已經變左中size(除左個頭)....
聽人講最尾兩三個星期媽媽體重一個星期重一磅,我唔想變肥媽丫><


大宅

積分: 1950


9#
發表於 10-12-3 01:51 |只看該作者
我個BB 已經有5磅半啦~醫生話出世應該有7磅
我個BB 頭都係大呀, 不過就冇話有咩問題
(我同C6都係頭大, 預左阿B 個頭一定大 )
我由有左開始, 重左12KG 啦~
不過個肚都係得34寸........好似好細咁. 都唔知阿B 會唔會住得唔舒服...


別墅

積分: 979


10#
發表於 10-12-3 09:08 |只看該作者
我依家33週,禽日睇左私家。我一共重左十一磅幾,BB依家就有1928g,應該係四磅多d,都係屬中碼。醫生預計bb出世有七磅。但係超聲波時,醫生又話佢好大隻。可能係佢手長腳長啦!bb好攪笑,將對手擺係個頭上,好似哥哥同家姐訓覺時咁,果然係兄弟姊(妹)!

我又唔係特別食好多嘢,但我呢一個月重左2.2kg。我都想自己可以食多d嘢,bb可以重磅d,健康d。


仲有呀! 醫生話bb頭仔已落了盆骨(唔係好記得個名,嘻嘻!)五分之一,應該唔會早產,真係好了!

原帖由 bebedidi 於 10-12-3 01:51 發表
我個BB 已經有5磅半啦~醫生話出世應該有7磅
我個BB 頭都係大呀, 不過就冇話有咩問題
(我同C6都係頭大, 預左阿B 個頭一定大 )
我由有左開始, 重左12KG 啦~
不過個肚都係得34寸........好似好細咁. ...

[ 本帖最後由 JanetBin 於 10-12-3 09:11 編輯 ]


大宅

積分: 3797


11#
發表於 10-12-3 09:26 |只看該作者
原帖由 JanetBin 於 10-12-3 09:08 發表
我依家33週,禽日睇左私家。我一共重左十一磅幾,BB依家就有1928g,應該係四磅多d,都係屬中碼。醫生預計bb出世有七磅。但係超聲波時,醫生又話佢好大隻。可能係佢手長腳長啦!bb好攪笑,將對手擺係個頭上,好似哥哥同家姐訓覺時咁, ...

JanetBin , 你就係好啦, 重晒係個b到, 肥b唔肥媽. 你分分鐘生完仲輕過未生.

我30wk 時重左10kg, 個b就3.xlb. 醫生估出世6.xlb.
我都唔想個b太重, 6.xlb ok啦, 因為我要順產.


男爵府

積分: 7980


12#
發表於 10-12-3 13:21 |只看該作者
我32wk..重左14kg.. 亞b 重4磅半...醫生話係大b...預計出世超過7磅半...擔心緊自己順產唔到.....而家個肚已經40吋.....


男爵府

積分: 5909

認識瑞士牛牛第一回 好媽媽勳章 醒目開學勳章


13#
發表於 10-12-3 13:37 |只看該作者
我31wk....重左19lbs............姑娘話我唔重又唔輕...

仲有..我肚圍係41吋...

[ 本帖最後由 hitomiykk 於 10-12-3 13:38 編輯 ]


男爵府

積分: 8132

2023年兔年勳章 牛年勳章 畀面勳章 陪月勳章


14#
發表於 10-12-3 13:47 |只看該作者
我34wk la, 重了12kg, bb 重約5.1lb, 而我個肚圍係....45吋呀


水晶宮

積分: 65234

2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 2018母親節勳章


15#
發表於 10-12-3 14:24 |只看該作者
我現在33 wk3d, 自己共重左30磅, 32wks照時, BB有4.3lbs, 醫生話屬中碼b, 估計36-37wks有6-7lbs, 之前28wks, BB只有2lbs, 細了兩週, 我驚佢太輕, 所以就燉燕窩食左兩個星期, 日日食雪糕, 飲左一星期全脂奶(有左之後一直飲脫脂奶), 哩個月內我重左10lbs


大宅

積分: 1950


16#
發表於 10-12-3 14:54 |只看該作者
我聽人講食燕窩BB 唔會吸收wow.
食雞蛋好d~
我係外國冇人理我, 日日食雞蛋ja.
e+ bb 都好大隻, 個肚又唔大,真係lucky
唔知係咪因為自己冇得補
我返香港睇醫生, 見到d 大陸女人, 個肚激大!!!大到行唔到咁制
問佢bb 幾大, 佢話得4磅幾ja
同我同行既 friend 話都唔知係咪補得太多.肥哂係自己到.
最緊要食d bb 吸收~


原帖由 capricornbb 於 10-12-3 14:24 發表
我現在33 wk3d, 自己共重左30磅, 32wks照時, BB有4.3lbs, 醫生話屬中碼b, 估計36-37wks有6-7lbs, 之前28wks, BB只有2lbs, 細了兩週, 我驚佢太輕, 所以就燉燕窩食左兩個星期, 日日食雪糕, 飲左一星期全脂奶(有左之後 ...


大宅

積分: 1147


17#
發表於 10-12-3 15:24 |只看該作者
我30w重了剛好10kg~
阿b 1.5kg~
算肥係我身上~~
[img]http://www.baby-gaga.com/]


複式洋房

積分: 235


18#
發表於 10-12-3 15:27 |只看該作者
這個website 很有用,可check 媽媽 weight gain 是否within range。

http://www.baby2see.com/pregnancy_weight_calculator.html


複式洋房

積分: 401


19#
發表於 10-12-3 15:41 |只看該作者
原帖由 crow 於 2-12-2010 16:21 發表
我35W4D 重咗30磅, 今日屯院話BB係中碼, 5.5磅倒啦, 真係好啦之前仲話佢細咗兩週,今日照完話正常. 不過液下生咗粒唔知咩野, 可能係淋巴啦, 要3月先有得抽驗, 最麻煩係產驗又要反屯院做, 真係好辛苦呀, 因為佢地好慢 ...


會唔會係"副乳線"呀

好多人有左bb副乳線先會發脹 明顯架

你上網查下多d詳細內容架!


水晶宮

積分: 65234

2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 2018母親節勳章


20#
發表於 10-12-3 15:52 |只看該作者

回復 3# bebedidi 的帖子

我28weeks前日日食雞蛋和脫脂奶, BB一直細左兩週, 而我又無乜胃口食野, 我諗哩個月BB追返2lbs多係因為我食左雪糕和飲左全脂奶咋!

其實我都唔想食燕窩, 我聽過其他媽媽講有機會食左燕窩會生水瘤之類, 只係我胃口唔好, 食完燕窩個胃好似舒服D, 開胃D, 可能咁先至吸收返...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo