潮流時尚

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 11325


1#
發表於 05-7-11 11:56 |只看該作者

好開心呀!!! 呢個假期買左好多野但好抵呀!!

星期五同friend行街街
有好多舖頭都大減價呀....
我買左 3件衫, 一頂cap帽, 一個袋
衫:
1)WIS - 線衫 - 原價$4xx而家$14x
2)it - 背心 - 原價唔記得,而家$145
3)b+ab - 線衫 - 原價$4xx而家$167
袋:
1)W&LT - 透明boxing袋 - 原價$7xx 而家$225
帽:
1)quicksilver - 冇減價 $180 :cry:


侯爵府

積分: 20146

牛年勳章


2#
發表於 05-7-11 13:11 |只看該作者

Re: 好開心呀!!! 呢個假期買左好多野但好抵呀!!

又真係幾低喎
佢地做緊減價呀??
仁德厚澤載福慧輝炫矢志盛風華


子爵府

積分: 11325


3#
發表於 05-7-11 13:45 |只看該作者

Re: 好開心呀!!! 呢個假期買左好多野但好抵呀!!

係呀... 大部份都有做discount呀... 勁開心呀


複式洋房

積分: 227


4#
發表於 05-7-26 12:01 |只看該作者

Re: 好開心呀!!! 呢個假期買左好多野但好抵呀!!

我都係呀,
我响一間鋪買左一對鞋(jelly Bean),一條Jean, 一件針織外套,四件日本牌子靚衫,都不過$1200吖!


大宅

積分: 2231


5#
發表於 05-7-26 12:12 |只看該作者

Re: 好開心呀!!! 呢個假期買左好多野但好抵呀!!

好抵... 响邊度呀 ?????

Darrenma 寫道:
我都係呀,
我响一間鋪買左一對鞋(jelly Bean),一條Jean, 一件針織外套,四件日本牌子靚衫,都不過$1200吖!


複式洋房

積分: 227


6#
發表於 05-7-26 12:24 |只看該作者

Re: 好開心呀!!! 呢個假期買左好多野但好抵呀!!

Hi 2hmama,

請Check PM.


大宅

積分: 1088


7#
發表於 05-7-26 13:37 |只看該作者

Re: 好開心呀!!! 呢個假期買左好多野但好抵呀!!

Darrenma

可唔可以pm埋我呀
珍惜眼前人[/url]


複式洋房

積分: 227


8#
發表於 05-7-26 13:45 |只看該作者

Re: 好開心呀!!! 呢個假期買左好多野但好抵呀!!

Hi 仙姐,

Please check PM.


珍珠宮

積分: 36732

好媽媽勳章


9#
發表於 05-7-26 14:00 |只看該作者

Re: 好開心呀!!! 呢個假期買左好多野但好抵呀!!

可唔可以pm埋我呀


禁止訪問

積分: 2394


10#
發表於 05-7-26 14:14 |只看該作者

Re: 好開心呀!!! 呢個假期買左好多野但好抵呀!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 585


11#
發表於 05-7-26 14:32 |只看該作者

Re: 好開心呀!!! 呢個假期買左好多野但好抵呀!!

我都想買呀,可以pm我嗎? Thank you.


複式洋房

積分: 227


12#
發表於 05-7-26 15:14 |只看該作者

Re: 好開心呀!!! 呢個假期買左好多野但好抵呀!!

Dear All,

Please check your PM.


大宅

積分: 4043


13#
發表於 05-7-26 15:34 |只看該作者

Re: 好開心呀!!! 呢個假期買左好多野但好抵呀!!

我呢排都大出血, 都買左好多衫, 有時諗下, 著唔著得咁多呢, 但買個時就好開心, 覺得好抵, 咁樣算唔算正常.

?-( ?-( ?-( ?-(


子爵府

積分: 10637


14#
發表於 05-7-26 16:17 |只看該作者

Re: 好開心呀!!! 呢個假期買左好多野但好抵呀!!

正常, 正常, 因為我都係咁買, 見都好平又好靚就會買.
我呢幾個星期係咁振興香港經濟.
上星期係pedder red 買左四對鞋一千蚊都唔洗呀, 所以好開心


珍珠宮

積分: 33728

2018復活節勳章 DHA勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 05-7-26 22:22 |只看該作者

Re: 好開心呀!!! 呢個假期買左好多野但好抵呀!!

我呢個月都買左好多野, 仲碌左好多咭 tim, 下個月找咭數就知 c 啦 :-(


洋房

積分: 322


16#
發表於 05-7-27 00:48 |只看該作者

Re: 好開心呀!!! 呢個假期買左好多野但好抵呀!!

Darrenma,

Can you also pm me? Many thanks!


男爵府

積分: 9994


17#
發表於 05-7-27 10:37 |只看該作者

Re: 好開心呀!!! 呢個假期買左好多野但好抵呀!!

Darrenma 寫道:
我都係呀,
我响一間鋪買左一對鞋(jelly Bean),一條Jean, 一件針織外套,四件日本牌子靚衫,都不過$1200吖!


Pls.pm the information for me, thanks


複式洋房

積分: 227


18#
發表於 05-7-27 11:06 |只看該作者

Re: 好開心呀!!! 呢個假期買左好多野但好抵呀!!

Dear All,

Please check your PM.


複式洋房

積分: 336


19#
發表於 05-7-27 11:16 |只看該作者

Re: 好開心呀!!! 呢個假期買左好多野但好抵呀!!

Darrenma,

pls PM me th eshop address too. THank you!
[img align=left]http://www.imagestation.com/picture/sraid61/p093b2f8d9a326f07fec7160770ffeec4/fc28be39.jpg.thumb[/img]


複式洋房

積分: 227


20#
發表於 05-7-27 16:29 |只看該作者

Re: 好開心呀!!! 呢個假期買左好多野但好抵呀!!

Hi Happymama,

Please check your PM.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo