跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 210


1#
發表於 10-12-26 00:07 |只看該作者
我bb6個月大由1號轉2號, 飲晒第一餐, 之後餐餐都飲唔晒, 只飲一半, 仲一日柯4-5次, 我沒有轉奶牌子, 都係飲A+, 轉奶是否有此情況?? 有無BB會同我一樣??


別墅

積分: 917


2#
發表於 10-12-27 16:46 |只看該作者
我個仔都係咁,佢食美素佳兒,我問過醫生同藥房佬,佢地都話BB可能未適應營養高GE 2號奶粉而令到腸過敏,佢地話BB唔一定到6個月就適應2號,我而家又轉番食1號先,等到8個月左右再轉番2號。




原帖由 Grace618 於 10-12-26 00:07 發表
我bb6個月大由1號轉2號, 飲晒第一餐, 之後餐餐都飲唔晒, 只飲一半, 仲一日柯4-5次, 我沒有轉奶牌子, 都係飲A+, 轉奶是否有此情況?? 有無BB會同我一樣??

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo