Re: 有無後悔嫁俾現在的老公
至今天証實BB因在第5週已經停止生長, 需要到醫院做刮宮.他的傷痛比我還要嚴重....
hihicathk,
Sorry to hear that, 唔係想你傷心多一次,有無搵多個醫生再check check,因為我嗰時有大女時,個婦產科醫生都係話我個女停止生長,要入院做刮宮,當時我兩公婆好傷心,但老公家人極力要我睇多幾個醫生去證實,終於係bb生長正常,希望唔係為你帶黎假象,但始終check清楚d為上.
Take Care!
yammyma
[img align=left]http://www.dchome.net/emote/icon/548.gif[/img]