婆媳關係

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3186


1#
發表於 10-12-24 14:47 |只看該作者
仔仔(5歳)這個月已經第二次腸胃炎, 每次腸胃炎之前幾餐都係99到食飯. (我冇留係99度食).
知道自已個仔唔舒服, 都好自然反應咁問下佢食過D咩, 但99好惡咁樣回應我, 我真係無啦啦俾佢話架. 我都唔會怪責任何人, 因為我明白佢地有佢地的生活方式(隔夜餸,今次係隔左3日), 到目前為止我都唔可以肯定係D隔夜餸的問題, 定係仔仔自已問題引起腸胃炎, 醫生只係話佢腸胃好敏感唔好食肥膩的食物,醫生叫佢呢兩日只可以食白粥。我同仔仔睇完醫生番99度都冇講D咩.只係同佢講佢只可以食白粥, 但仔仔又唔聽話(番99度前已經協議晒, 但我走左去返工, 佢又扭計)係都要食菠蘿包, 99又比佢食, 我知道左都幾激氣, 食白粥係比D腸胃有足夠的休息, 可以快D好返, 但D老人家始都唔去諗下個後果.我明白仔仔係唔聽話, 但唔代表所有野都應承佢.
剛才又再致電99家, 仔仔又唔肯食粥, 佢話比飯佢食, 我同佢講仔仔今朝都話肚痛, 可唔可以唔比飯佢食.........., 都未解釋完佢就發左儍咁:"咁咩都唔好食啦, 你餓死你個仔啦..."
我都冇聲出啦, 今朝係屋企同個仔協議晒(食白粥)先至帶佢番99到, 依家又唔聽話, 99又唔合作下. 其實大家出法點都係為個仔好, 我平時都好小理99上的野, 但依家仔仔唔舒服我想小心處理下個問題啫唔想再發生啫, 咁都好似錯咁, 好無奈.
2H MAMA


伯爵府

積分: 19013

環保接龍勳章


2#
發表於 10-12-24 15:07 |只看該作者
你C6有咩反應?個仔病極都唔好,有冇問點解?


大宅

積分: 3186


3#
發表於 10-12-24 16:06 |只看該作者
原帖由 chingcging 於 10-12-24 15:07 發表
你C6有咩反應?個仔病極都唔好,有冇問點解?

佢當然有問點解? 但都冇用, 因為佢心知自己爸媽的生活習慣, 講佢地都冇用. 及到現時維止, 連醫生都唔知佢腸胃炎真正原因, 只係估計係D食物唔乾淨, 如果咁同6299講話D食物唔乾淨, 佢地一定會以為我地話佢地, 仲火呀.
我都知道仔仔身體差, 加上星期二係學校聯歡會, 派左好多零食,初時想收埋佢, 但我見佢好似唔想咁, 咁我地大家協議左, 一日只可以食一樣, 唔可以一次過食晒,當中有一包朱古力, 我仔仔一食朱古力就咳, 我已經叫左佢星期三個日只可以食半包(因為好大盒), 佢應承左, 但最後係99屋企食晒. 當晚仔仔又係99屋企食飯, 點知當晚已經出事(嘔左3次), 好似怪我留個仔係佢到, 其實我不斷叫個仔返屋企, 佢唔肯, 6299就開口話佢鐘意留就比佢留.
62仲話我好比包朱古力佢食,搞佢唔舒服喎.
冇計啦, 自己個仔都唔生性.


翡翠宮

積分: 82057

畀面勳章


4#
發表於 10-12-24 17:13 |只看該作者
你好似將話事權俾左個仔,99就係幫凶,其實你可否好堅定咁同個仔講「唔可以!」,如果試過應承後又做唔到,直情唔俾佢去99度啦。


珍珠宮

積分: 33274

環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


5#
發表於 10-12-24 17:58 |只看該作者
係你個仔唔岩, 你99都係唔想你個仔餓親姐...


子爵府

積分: 13589


6#
發表於 10-12-24 23:28 |只看該作者
唔好介意, 我覺得你同奶奶都有責任囉, 首先你明知個仔每次食朱古力都會咳, 咁點解你仲要比佢食呢? 唔好話半盒, 半粒都唔會比佢食囉!! 你都應該唔會唔知你奶奶會就個孫, 咁你比得成盒佢帶去嫲嫲到, 佢一定會任由佢食哂GA!!!

另外, 你明知連你老公都無辦法話得到佢爸爸媽媽, 咁佢而家仲係未好, 咁點解仲要帶佢去佢哋到住呢????

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo