樓市動向

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 303


1#
發表於 10-12-31 12:25 |只看該作者
而家住緊上水村屋, 業主要收返, 四圍搵緊啲4XXX - 5XXX左右的村屋 (700尺), 麻煩各位介紹下
a mother of a lovely angel

--------------------------------
http://www.1homehemorrhoidstreatment.com


男爵府

積分: 7057

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2#
發表於 10-12-31 13:39 |只看該作者
如4k-5k可能要去到好入或間屋好舊冇嘜點執過, 最近朋友個業主一加就加了20%(6k==>7.3k 簡直痴鬼線 )。
原帖由 susannechan 於 10-12-31 12:25 發表
而家住緊上水村屋, 業主要收返, 四圍搵緊啲4XXX - 5XXX左右的村屋 (700尺), 麻煩各位介紹下

[ 本帖最後由 小丑魚 於 10-12-31 16:40 編輯 ]


大宅

積分: 1893


3#
發表於 10-12-31 13:52 |只看該作者

回覆 2# susannechan 的文章

我果到都加到7千呀3樓~~
沙頭角果邊


大宅

積分: 1354


4#
發表於 11-1-2 00:13 |只看該作者
大埔樟樹灘村村屋有冇興趣?有興趣PM我電郵給你看相,業主放租免佣,即搬即住


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo