自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


民房

積分: 11


1#
發表於 10-8-20 13:19 |只看該作者
各媽咪: 請注意廣華都要住址證明喇!!


男爵府

積分: 5081


2#
發表於 10-8-20 13:26 |只看該作者
用嚟做乜 ?
太多人走數 ?


大宅

積分: 3075


3#
發表於 10-8-20 13:31 |只看該作者
唔係woo! 5年前去瑪嘉烈已經要比住址證明啦!

聽聞家陣係要provide住址證明, 係因為好似唔可以跨區生仔呀!

[ 本帖最後由 chunwai_315 於 10-8-20 13:32 編輯 ]


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


4#
發表於 10-8-20 13:37 |只看該作者
原帖由 kwanc9 於 10-8-20 13:19 發表
各媽咪: 請注意廣華都要住址證明喇!!


唔係不嬲都要㗎咩
廣華太多跨區嘅, 好似要住本區嘅先收嘛

            


水晶宮

積分: 64441

wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


5#
發表於 10-8-20 13:51 |只看該作者
其實係太多人都走去廣華...佢地先要住址證明之嘛!!(係只收屬廣華o既果區)...
我07年果陣去登記都已經要收啦~~
原帖由 小倩 於 10-8-20 13:37 發表


唔係不嬲都要㗎咩
廣華太多跨區嘅, 好似要住本區嘅先收嘛


男爵府

積分: 8709

認識瑞士牛牛第二回 好媽媽勳章 醒目開學勳章 陪月勳章


6#
發表於 10-8-20 13:54 |只看該作者
住址証明, 如果我租樓住, 無任何信件係自己名, 咁點算?


王國長老

積分: 14649

月餅勳章 王國長老


7#
發表於 10-8-20 13:54 |只看該作者
好多年前都要架啦... QE 都要,又係好多年前都需要。


伯爵府

積分: 15132

好媽媽勳章 醒目開學勳章


8#
發表於 10-8-20 13:55 |只看該作者
原帖由 lily_liu817 於 10-8-20 13:51 發表
其實係太多人都走去廣華...佢地先要住址證明之嘛!!(係只收屬廣華o既果區)...
我07年果陣去登記都已經要收啦~~


唔係喎, 廣華不嬲都冇收證明, 只會係登記個時問下住邊, 咁你填form又填返個區地址就得
即係求其問朋友借個地址登記都得


大宅

積分: 3340


9#
發表於 10-8-20 14:06 |只看該作者
我08年產科登記時已經要住址證明了


水晶宮

積分: 64441

wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


10#
發表於 10-8-20 14:08 |只看該作者
佢係直頭要收我封信睇我個名同地址喎!! 佢對完先俾返我~
原帖由 siusum 於 10-8-20 13:55 發表


唔係喎, 廣華不嬲都冇收證明, 只會係登記個時問下住邊, 咁你填form又填返個區地址就得
即係求其問朋友借個地址登記都得


伯爵府

積分: 15132

好媽媽勳章 醒目開學勳章


11#
發表於 10-8-20 14:12 |只看該作者
原帖由 lily_liu817 於 10-8-20 14:08 發表
佢係直頭要收我封信睇我個名同地址喎!! 佢對完先俾返我~


我兩個b都係廣華, 07同09
07個時未分區添, 09呢次都冇問我攞喎
不過會唔會太多人借地址所以又改左就唔知喇,
因為我登記個時係08年ma


禁止訪問

積分: 5459


12#
發表於 10-8-20 14:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 64441

wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


13#
發表於 10-8-20 14:30 |只看該作者

咁點解兩次都要收我住址證明黎睇ga!!


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


14#
發表於 10-8-20 14:37 |只看該作者
原帖由 cathy913 於 10-8-20 13:54 發表
住址証明, 如果我租樓住, 無任何信件係自己名, 咁點算?


水電煤銀行信都無??
否則, 自己寄一封信俾自己, 要見到郵戳嘅
            


公爵府

積分: 25584

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


15#
發表於 10-8-20 14:38 |只看該作者
07 & 10 去廣華生都唔駛住址證明, 不過09登記時就要填果區地址~


伯爵府

積分: 15377


16#
發表於 10-8-20 14:44 |只看該作者
原帖由 lily_liu817 於 10-8-20 13:51 發表
其實係太多人都走去廣華...佢地先要住址證明之嘛!!(係只收屬廣華o既果區)...
我07年果陣去登記都已經要收啦~~
我05年生大仔時都要比住址證明登記~
大b駿逸細b駿晞


男爵府

積分: 7441

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 10-8-20 16:31 |只看該作者
我07 & 10 年生都冇收住址証明, 淨係問你住邊ja wor...


伯爵府

積分: 19676


18#
發表於 10-8-20 16:36 |只看該作者
吓, 我08年, 都响廣華生bb, 係用我哥地址, 佢只比張form我填, 要填英文地址, 但無要求出示地址證明喎


民房

積分: 11


19#
發表於 10-8-20 17:32 |只看該作者
我睇FORUM 媽咪們都係話只係問吓,不需要住址證明。我尋日去左登記,淨係帶了ID CARD & REFERRAL LETTER, 佢地好好都俾我BOOK 時間,但說明要下次帶返個ADDRESS PROOF.... 仲HIGHLIGHT 係預紙上面。

PS: 無乜人排新証 (得2個), 各位不用太早去排隊。9:00AM 上去都可以喇


原帖由 siusum 於 10-8-20 13:55 發表


唔係喎, 廣華不嬲都冇收證明, 只會係登記個時問下住邊, 咁你填form又填返個區地址就得
即係求其問朋友借個地址登記都得


子爵府

積分: 14979

好媽媽勳章 醒目開學勳章


20#
發表於 10-8-20 21:26 |只看該作者
我呢胎o係廣華生..唔洗住址證明問我住邊就得喇!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo