婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 301


1#
發表於 05-6-15 03:42 |只看該作者

有冇人患過宮頸糜爛呀??

[size=small]要點醫架...?? :-(
    


複式洋房

積分: 301


2#
發表於 05-6-17 00:08 |只看該作者

Re: 有冇人患過宮頸糜爛呀??

有冇人可以答下我丫..
    


大宅

積分: 3713


3#
發表於 05-6-17 11:07 |只看該作者

Re: 有冇人患過宮頸糜爛呀??

要睇吓咩原因,如果係宮頸發炎,塞藥就可以,否則,通常用以下三種方法: 1. 冷凍療法 2. 電灼療法 3. 激光療法
[img align=left]http://onfinite.com/libraries/487250/185.jpg[/img]我愛小端宜 :-D


別墅

積分: 596


4#
發表於 05-6-17 23:45 |只看該作者

Re: 有冇人患過宮頸糜爛呀??

丸丸:
係唔係CIN呀??

活在當下, 知足常樂 境隨心轉, 輕安自在 ;-)


複式洋房

積分: 301


5#
發表於 05-6-19 02:51 |只看該作者

Re: 有冇人患過宮頸糜爛呀??

[size=x-small]我係呀..但我仲未睇醫生...好驚
    


別墅

積分: 596


6#
發表於 05-6-19 09:49 |只看該作者

Re: 有冇人患過宮頸糜爛呀??

**丸丸▂▁ :
咁你第幾期呀, 如果係cin 1好似唔使做手術, 會自己好返架,
我表妹舊年check到有cin2-3期, 不過佢都冇做到手術, 只係喺醫生度做電療, 原本醫生都話可以做手術切咗d感染嘅部份, 但範圍都幾大, 醫生驚佢將來陀bb時宮頸冇力, 好易會小產, 所以用電療, 醫左大概大半年到, 佢而家已經好返晒喇, keep住半年覆診. 你快d去睇醫生啦, 呢d嘢唔可以拖架.
活在當下, 知足常樂 境隨心轉, 輕安自在 ;-)


複式洋房

積分: 301


7#
發表於 05-6-21 02:32 |只看該作者

Re: 有冇人患過宮頸糜爛呀??

[size=x-small]要醫半年咁耐架....電療痛唔痛架.....
    


別墅

積分: 596


8#
發表於 05-6-21 12:22 |只看該作者

Re: 有冇人患過宮頸糜爛呀??

**丸丸▂▁ :
因為佢受感染範圍都幾大, 所以早期隔三星期左右電一次, 之後就冇咁密喇, 後期就一個月至個半月電一次, 每次電o既時間唔係好耐, 太概5-10分鐘左右, 我問過佢電果時痛唔痛, 佢話唔痛, 不過就唔係好舒服, 好似有o野係肚臍位對落"寥"下"寥"下咁, 不過電完果日會有肚脹肚谷.
咁你係第幾期呀, 快d去睇醫生啦.
活在當下, 知足常樂 境隨心轉, 輕安自在 ;-)


複式洋房

積分: 301


9#
發表於 05-6-22 00:21 |只看該作者

Re: 有冇人患過宮頸糜爛呀??

[size=x-small]我唔知係第幾期丫...我4月o個時生完bb..產後檢查o個時話我子宮頸糜爛...我拖到依家仲未敢去睇醫生...原來要成日電療..唔係一次搞掂架...咁幾$$電療一次丫..我諗緊去政府醫院定係去私家醫生好丫... :-(
    


複式洋房

積分: 185


10#
發表於 05-6-22 09:11 |只看該作者

Re: 有冇人患過宮頸糜爛呀??

身體要緊


別墅

積分: 596


11#
發表於 05-6-22 12:02 |只看該作者

Re: 有冇人患過宮頸糜爛呀??

**丸丸▂▁:
唔好比呢個名嚇親自己先, 病向淺中醫, 咁你懷孕時有冇發現到子宮頸糜爛, 正常應該會check到, 如果你係產後檢才發現到, 應該會係早期o既病變, 所以你要快d去睇醫生, 你參考下以下o既資料:

英 文 為 Cervical Intra-epithelial Neoplasia , 簡 稱 CIN 。 CIN 並 不 是 癌 而 是 癌 前 的 變 化 。 很 多 的 細 胞 變 異 皆 是 由 此 而 來 。

子 宮 頸 變 異 細 胞


根 據 病 情 的 嚴 重 程 度 , CIN 分 為 三 級 ︰

CIN I – 只 有 三 分 之 一 厚 度 的 子 宮 頸 上 皮 出 現 變 異 細 胞
CIN II – 有 三 分 之 二 厚 度 的 子 宮 頸 上 皮 出 現 變 異 細 胞
CIN III – 整 層 的 子 宮 頸 上 皮 都 出 現 變 異 細 胞


若 CIN III 得 不 到 適 當 的 治 療 , 十 年 內 演 變 成 癌 的 機 會 約 四 成 。


CIN 的 治 療

由 於 CIN 只 局 限 在 宮 頸 上 皮 及 變 異 的 細 胞 並 不 會 擴 散 , 治 療 的 方 法 較 宮 頸 癌 簡 單 得 多 , 而 治 愈 率 幾 可 達 百 分 百 。

醫 生 會 視 乎 情 況 而 選 擇 激 光 療 法 、 冷 凝 法 、 子 宮 頸 電 環 切 除 手 術 或 子 宮 頸 割 除 手 術 ( 錐 型 切 除 術 ) 將 CIN 組 織 除 去 。 除 後 者 外 , 手 術 皆 可 在 局 部 麻 醉 下 進 行 , 病 人 亦 可 於 手 術 後 即 日 返 家 休 息 。

曾 接 受 治 療 的 婦 女 仍 可 正 常 地 懷 孕 和 生 育 , 而 懷 孕 和 生 育 亦 不 會 令 CIN 復 發 。


活在當下, 知足常樂 境隨心轉, 輕安自在 ;-)


複式洋房

積分: 397


12#
發表於 05-6-25 21:44 |只看該作者

Re: 有冇人患過宮頸糜爛呀??

請問子宮頸糜爛的成因是甚麼?


複式洋房

積分: 301


13#
發表於 05-6-27 04:43 |只看該作者

Re: 有冇人患過宮頸糜爛呀??

chanwyf 寫道:
請問子宮頸糜爛的成因是甚麼?
[size=x-small]唔知丫...醫生淨係問我落過仔...我都未落過..都唔知點解會咁...
    


男爵府

積分: 9664

醒目開學勳章


14#
發表於 05-6-27 09:24 |只看該作者

Re: 有冇人患過宮頸糜爛呀??

我生完bb之後去做產後檢查
跟住我個醫生同我做左個"柏氏"檢查
點知check到我係CIN III期呀=.="
跟住即刻要做一個"X窺鏡"既手術
不過我係診所到做...無得做全身麻醉
只係局部咋...成個手術做左15分鐘到啦
不過我訓係張床到真係覺得時間好難過囉
跟住我完全FEEL到佢係度做緊乜
因為要電走D壞細胞
所以佢一電o個下都有D痛架=.="
我成個手術做左5800大元。


複式洋房

積分: 301


15#
發表於 05-6-27 20:39 |只看該作者

Re: 有冇人患過宮頸糜爛呀??

[size=xx-small]咁係咪一次搞掂丫...好痛架???乜唔係有麻醉架咩... :-(
    


男爵府

積分: 9664

醒目開學勳章


16#
發表於 05-6-28 08:27 |只看該作者

Re: 有冇人患過宮頸糜爛呀??

係一次攪掂...
因為只係局部麻醉...如果全身就要去醫院做喇。
同埋有d人要做幾次先得,因為醫生手勢唔好=.="
但我就一take過...而家定期覆診就得喇。


複式洋房

積分: 301


17#
發表於 05-6-29 00:09 |只看該作者

Re: 有冇人患過宮頸糜爛呀??

[size=xx-small]好多謝你解答我丫..等我黎完m..就第一時間去睇醫生.....希望唔會係第3期啦.....
    


大宅

積分: 4048


18#
發表於 05-7-8 11:58 |只看該作者

Re: 有冇人患過宮頸糜爛呀??

各位可否幫我答下我的問題

我剛剛係qe做完leep, 我做完初初第一星期只是流血水, 但一星期後就流血, 咁咪開始食止血藥, 食到目前為止食咗一星期, 但係重有血流, 我應否返醫院睇醫生呢????


別墅

積分: 648


19#
發表於 05-7-13 12:57 |只看該作者

Re: 有冇人患過宮頸糜爛呀??

del


大宅

積分: 4906


20#
發表於 05-7-13 18:39 |只看該作者

Re: 有冇人患過宮頸糜爛呀??

**丸丸▂▁ ~
我果時去醫院做刮宮,個醫生檢查時都有咁同我講,但係做完手術後又無話同我都做d特別治療喎,我都無理佢,到而家我有左bb一直檢查都無話我有問題喎,你不如去睇下第二個醫生問清楚d先啦.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo