婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2486


1#
發表於 10-12-20 16:31 |只看該作者
有無人可以介紹醫治" 主婦手"的藥物或醫生 !!!


公爵府

積分: 25706

醒目開學勳章 畀面勳章


2#
發表於 10-12-20 17:13 |只看該作者
原帖由 shingmami 於 10-12-20 16:31 發表
有無人可以介紹醫治" 主婦手"的藥物或醫生 !!!
分享下我自己
我生左亞女え後,就有主婦手.睇醫生,藥房介詔既藥膏
都唔知試幾多,我雙手自己都怕怕,十隻手指都又紅又痕又痛
有一日我上綱睇用白醋浸手,我咪試下.........
起初早,午,晚同雙手痕就浸,瞓前仲搽花士拎,帶綿手套瞓
慢慢好左好多,試過十隻手指都好番,不過自己懶有時洗
嘢冇帶手套又起番,最重要洗完手記得搽cream
唔好成日濕水,洗嘢要帶手套,藥膏唔好搽,因為搽得多會傷害表皮(指紋都冇埋)我就係咁
順順利利 大吉大利       


男爵府

積分: 7459

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


3#
發表於 10-12-20 17:25 |只看該作者
主婦手基本上係唔可以濕水洗野,除左沖涼.
我對手就係甘唔洗野一個多月至好番.
我隻藥名可pm我.


大宅

積分: 2486


4#
發表於 10-12-22 11:36 |只看該作者

回覆 3# mf7433 的文章

我終於頂唔住, 又痕又起水泡, 現在流血, 出水添, 走咗去睇冼醫生, 佢話濕疹, 究竟主婦手同濕疹有冇關係 ????


珊瑚宮

積分: 107216


5#
發表於 10-12-22 14:09 |只看該作者
原帖由 shingmami 於 22/12/2010 11:36 發表
我終於頂唔住, 又痕又起水泡, 現在流血, 出水添, 走咗去睇冼醫生, 佢話濕疹, 究竟主婦手同濕疹有冇關係 ????
肯定係主婦手喇!你是否洗碗無戴手套?我都試過同你症狀一樣.但出門旅行一個月,不用做家務,自動好番,皮光肉滑.返來不久又發過.亦睇過好多次皮夫E生,但治標不治本,只要再沾到清潔劑,又發過.
我這十年來對主婦手都有些少心得,(其實只能舒援,不能斷尾的).
等我去完街番來又寫過.
玩具萬歲!


男爵府

積分: 5725


6#
發表於 10-12-28 10:50 |只看該作者
主婦手的問題真的很困擾,近日天氣很乾,主婦手問題更嚴重,表皮更加龜裂,真係幾痛!
朋友送的hand cream有香味的,不論幾貴都好,通通唔用得要送晒俾人,我仲搵緊那隻hand cream/藥膏可以舒緩主婦手!
有無人可以介紹下?


子爵府

積分: 11349


7#
發表於 10-12-30 20:30 |只看該作者
原帖由 shingmami 於 2010-12-20 16:31 發表
有無人可以介紹醫治" 主婦手"的藥物或醫生 !!!
我也覺'主婦手'很令人困擾,其實我已經完全無接觸清潔劑,除了自己的梳洗沖涼外,做家務,煮飯,也會戴棉手套,加膠手套,但不知怎樣的,它會隔一段時間,又反發,手指只是很乾,裂開,很痛,有血,要搽類固醇,包住紗布幾天,不能掂水幾天,才康復,也聽聞有些太太是完全康復,但我則間中發作,很煩


禁止訪問

積分: 4631


8#
發表於 10-12-31 09:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 47032

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


9#
發表於 10-12-31 15:44 |只看該作者
我又好奇怪,我的主婦手時好時差,呢排無載手套做飯,又無事,好d又唔記得茶cream.
不過呢排中醫話感冒,要戒,牛,羊,雞,都有成兩個星期,間唔中食綠豆沙,因為中醫講係濕毒引發出來,所以間不中食綠豆沙,唔知有無關係.


珊瑚宮

積分: 107216


10#
發表於 11-1-1 11:41 |只看該作者
原帖由 emily192chan 於 28/12/2010 10:50 發表
主婦手的問題真的很困擾,近日天氣很乾,主婦手問題更嚴重,表皮更加龜裂,真係幾痛!
朋友送的hand cream有香味的,不論幾貴都好,通通唔用得要送晒俾人,我仲搵緊那隻hand cream/藥膏可以舒緩主婦手!
有無人可以介紹下? ...
澳洲出膚潤康(藥房有售)或娥羅納英,晚上睡前搽厚D,再包保鮮紙睡.
我試過娥羅,對龟裂手有效.
玩具萬歲!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo