論盡家傭

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1112


1#
發表於 11-1-21 10:41 |只看該作者
2公婆要返工屋企無人湊BB, 迫於無奈先請工人, 遇著個賤印, 做左一個月未夠就唔做, 可憐我地白白使多萬三蚊換工人, 我地打工仔真係命苦, 搵得唔多唔做又唔得, 仲要無啦啦跌錢落海, agent費, 機票費, 再請工人agent+驗身費, 真空期請ee湊bb+放工自己湊番...請假教新工人, 真係比條pk印玩死, 好心呀"邊個"明知佢咁衰就唔好介紹佢比我用啦, 都唔知係咪專登架, 請工人都係靠自己眼光, 唔好信人介紹呀, 我就係一個人版啦, 真係比班賤人玩Q死


大宅

積分: 3686


2#
發表於 11-1-21 11:10 |只看該作者
個工人點唔好法? 你唔係經Agent 請既咩?


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


3#
發表於 11-1-21 11:24 |只看該作者
係agent,或是熟人介紹?


男爵府

積分: 5323


4#
發表於 11-1-21 11:33 |只看該作者
請著d咁既工人,真係咪話唔傷身+傷荷包,登樓主慘

[ 本帖最後由 lady++ 於 11-1-21 12:03 編輯 ]


已刪除用户

積分: 25576

BK Milk勳章 畀面勳章


5#
發表於 11-1-21 12:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9176

好媽媽勳章


6#
發表於 11-1-21 13:18 |只看該作者
真係唔知正苦幾時先會為我地啲本地人服務.佢地似海外部門多啲只董得為來港人仕爭取福利穷竟係邊個出糧俾佢地架!.


珍珠宮

積分: 41995


7#
發表於 11-1-21 13:25 |只看該作者
搵幫到手的工人真的好難,
搵著個差的, 有排妳煩,
最無辜係小朋友.


大宅

積分: 3508


8#
發表於 11-1-21 14:16 |只看該作者
我上次炒個工人又係冇咗成萬銀,超傷!

宜家多咗個細嘅,自己都唔咁亂駛錢!


大宅

積分: 4936


9#
發表於 11-1-21 14:24 |只看該作者
It's really not fair that we have to pay for their roundtrip tickets when they resigned within a short period.


禁止訪問

積分: 1495


10#
發表於 11-1-21 14:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15536


11#
發表於 11-1-21 14:57 |只看該作者
樓主是由agent度請工人定係熟人?

係朋友定係bk member?


大宅

積分: 1112


12#
發表於 11-1-21 15:37 |只看該作者
熟人用左佢4年換工人, 介紹佢比我, PK印嫌湊newborn辛苦, 借故話屋企有事要回鄉, 我搵左好多間agent, 都話現成工人全部都唔肯湊bb, 佢地揀工揀得好勁, 無辦法唯有請海外, 但要等2個半月先到hk, 我要高價搵香港ee湊日頭...跟本條友一早想返鄉下, 求其搵條水魚做兩做話唔做就有人買埋機票送佢走, 幾著數呀 可憐我地一闊三大仲要使埋d怨旺錢, 死慳死抵用晒係個pk身上, 跟本工人做一日唔做都要僱主出機票, 真係好唔公平, 我地打工都無咁好福利啦, 仲要交稅養懶人, 唉! 咩世界呀


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


13#
發表於 11-1-21 15:43 |只看該作者
你講得啱呀,個工人似係揾你過橋多d...
你請佢之前,有冇講清楚要照顧bb,如果有,即係呢個工人玩野啫...

原帖由 happyfanny 於 11-1-21 15:37 發表
熟人用左佢4年換工人, 介紹佢比我, PK印嫌湊newborn辛苦, 借故話屋企有事要回鄉, 我搵左好多間agent, 都話現成工人全部都唔肯湊bb, 佢地揀工揀得好勁, 無辦法唯有請海外, 但要等2個半月先到hk, 我要高價搵香港ee湊日 ...


大宅

積分: 1112


14#
發表於 11-1-21 15:49 |只看該作者
佢跟本知我大肚, 請佢係要湊newborn, 佢明知都肯簽約, 我地一心諗住熟人介紹一定唔差得去邊, 點知就奶野啦, 你話d人係咪靠害呀


象牙宮

積分: 239758


15#
發表於 11-1-21 15:54 |只看該作者
有工人唔代表好有錢... 个人對"有錢"的定義是身家須過千万, 才算是有錢人. 身家過5百在香港也只不有一層樓+cash.

請工人requirement
月薪 15K /年薪 18万 or 存款36万. 一个家庭2人工作都可以有資格了.


子爵府

積分: 10764

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 醒目開學勳章


16#
發表於 11-1-21 16:10 |只看該作者
依家D印印來香港打工諗住來搵水魚, 一D都唔可靠, 但係我地因為要搵食, 無人睇BB, 所以先自要請佢地, 真係有苦自己知.


大宅

積分: 3508


17#
發表於 11-1-21 16:27 |只看該作者
完全同意。

原帖由 DorothyTsang 於 11-1-21 16:10 發表
依家D印印來香港打工諗住來搵水魚, 一D都唔可靠, 但係我地因為要搵食, 無人睇BB, 所以先自要請佢地, 真係有苦自己知.


男爵府

積分: 6969

畀面勳章 環保接龍勳章


18#
發表於 11-1-21 16:38 |只看該作者
真係有苦自己知


別墅

積分: 858


19#
發表於 11-1-21 16:51 |只看該作者
想問吓佢黎你家打工前, 即是在你朋友做完約後, 有沒有返過印尼. 如沒有, 理應上你朋友應要出一程回程機票的....

因為我個姐姐, 當年佢由上僱主完約黎我家打工. 因上僱主沒有即時出回程機票, 要佢返去. 所以當姐姐在我家打工中段, 第一次要回家鄉時, 上僱主出回程機票比佢返. 咁當然, 我要比返一程返香港的機票啦.. 因為我仲繼續用佢.
Joey :-D


大宅

積分: 1112


20#
發表於 11-1-21 17:04 |只看該作者
佢前僱主係比錢代替機票, 跟本工人已經想返印尼, 心態係做住睇下點先, 一唔like就即走, 反正有人比機票, 佢無損失架

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo