立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 7962
珍珠宮
積分: 33215
原帖由 fw9166 於 11-1-21 22:47 發表 1) 佢係13/1提出要走去加拿大工作,如果雙方同意係30/1離開,是否要簽文件? 2) 佢6/11來我家, 30/1走, 計多少日大假? 未夠3個月是否要比大假? 3) 佢唔要機票?我印出最平菲律賓機票,用錢代機票,仲要簽D咩?有無以錢代機 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy