論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7962

畀面勳章


1#
發表於 11-1-21 22:47 |只看該作者
1) 佢係13/1提出要走去加拿大工作,如果雙方同意係30/1離開,是否要簽文件?
2) 佢6/11來我家, 30/1走, 計多少日大假? 未夠3個月是否要比大假?
3) 佢唔要機票?我印出最平菲律賓機票,用錢代機票,仲要簽D咩?有無以錢代機票文件呢?
4) 應付之工資
5) travelling allowance

仲有無其它?


珍珠宮

積分: 33215


2#
發表於 11-1-21 23:14 |只看該作者
原帖由 fw9166 於 11-1-21 22:47 發表
1) 佢係13/1提出要走去加拿大工作,如果雙方同意係30/1離開,是否要簽文件?
2) 佢6/11來我家, 30/1走, 計多少日大假? 未夠3個月是否要比大假?
3) 佢唔要機票?我印出最平菲律賓機票,用錢代機票,仲要簽D咩?有無以錢代機 ...


既然係佢辭職, 佢就要俾辭職信你, 佢要少過一個月通知走, 亦係佢要响封信度向你request, 然後由你approve; 如果用雙方協議嘅方式, 就唔係「佢要求」啦, 佢話係你要求都得!
教仔心得:媽咪容易犯的錯誤
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=951856&extra=&page=1

成日話「讚」可以改正小朋友壞行為,到底點解同點讚?   
http://forum.baby-kingdom.com//v ... page%3D1&page=1

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo