論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5597


1#
發表於 11-1-21 22:31 |只看該作者
問4.12
除年假外,僱主是否須要給予傭工休假?休假是有薪或是無薪的?

若果僱主與傭工簽訂再次聘用合約,除傭工有權享有的年假外,僱主須另外給予傭工不少於7天的休假。至於休假是否有薪,則視乎雙方就標準僱傭合約第13條款所簽訂的條件而定。
14


公爵府

積分: 28578

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2#
發表於 11-1-22 03:17 |只看該作者
我以前有睇過呢條例.
以我理解係除年假外,僱主係要比多7日假佢回鄉,例如:一張約2年有14日,即係+7日比佢.即21日.
而呢7日有無人工,就要一早係簽約時講明.係ID407入面.
>>http://www.hkemployergb.net/new_page_20.htm
第13點 有寫明,係個度應該選無薪.

呢點好多僱主都唔知喔.
如我有錯請指正.

[ 本帖最後由 FA8866 於 11-1-22 03:18 編輯 ]


男爵府

積分: 6207


3#
發表於 11-1-22 10:06 |只看該作者
原帖由 FA8866 於 11-1-22 03:17 發表
我以前有睇過呢條例.
以我理解係除年假外,僱主係要比多7日假佢回鄉,例如:一張約2年有14日,即係+7日比佢.即21日.
而呢7日有無人工,就要一早係簽約時講明.係ID407入面.
>>http://www.hkemployergb.net/new_page_20.htm ...


想請問合約寫:
unless prior approval for extension of stay in HK is given by the Director of Immigration
係咪即是完約後在新約期間回鄉就不受此限呀?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo