跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 693


1#
發表於 11-1-28 10:53 |只看該作者
各位媽媽,你地有無俾牙仔餅bb食呀
我尋晚第一次俾佢食"亨士"bb牙仔餅..我試咬過真係好硬的..又無咩味道. 囝囝用佢D口水加埋好狠地咬咬咬..食左1/3條..仲好開心添
另外我在萬寧見到D俾6個月大BB食的蔬菜餅,白色的.好像旺旺咁.我估入口好快溶,你地又有無買過呀,我怕BB會唔會好容易咬左一半係口..會濁親


大宅

積分: 2337


2#
發表於 11-1-28 11:56 |只看該作者
兩隻餅餅我倘仔都有食,亨氏一條可以食好耐,不過好多時食食下呀仔會掉落地,要掉左佢。

呀B超愛食蔬菜餅,佢可以食得好快,一兩分鐘就食完。為番一條成$1.5,所以我搵緊有冇D 平D ge 餅餅。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo