跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 463


1#
發表於 05-8-2 11:43 |只看該作者

出牙仔未?!

你地bb出牙仔未?!
我bb好多個月前已經成日想咬野同流口水...但一直都未出. 最近佢好似好易忟...食食下粥仔又喊....訓訓下又喊....一晚醒幾之次...呢兩日d ng ng間中仲爛爛地....究竟要"au"幾耐先可以出到d牙呢 ?! 你地bb會唔會咁呢?


大宅

積分: 1353


2#
發表於 05-8-2 17:57 |只看該作者

Re: 出牙仔未?!

似喎.
你見唔見到牙肉有白色線或者用手撫吓有無介手.


複式洋房

積分: 463


3#
發表於 05-8-2 18:31 |只看該作者

Re: 出牙仔未?!

未有呀....但係牙肉面有兩個窿仔"lup"左落去囉....

豬仔媽媽 寫道:
似喎.
你見唔見到牙肉有白色線或者用手撫吓有無介手.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo