婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5232


1#
發表於 05-8-8 10:43 |只看該作者

梁振文醫生 (Connie Leung)

請問有冇人睇過這個醫生?好唔好?

收費如何?


子爵府

積分: 14392

2024年龍年勳章


2#
發表於 05-8-8 13:33 |只看該作者

Re: 梁振文醫生 (Connie Leung)

Hi, 我睇左梁e生成年啦, 我無睇其他e生, 唔知佢係咪最好....

診金 : $450.- 另加藥費 or checking費用...


男爵府

積分: 5232


3#
發表於 05-8-8 14:05 |只看該作者

Re: 梁振文醫生 (Connie Leung)

MuiTse

Thanks

咁要不要等很久?因為之前去看其他醫生,每次都比預約時間還要等個多小時


大宅

積分: 1336


4#
發表於 05-8-8 14:09 |只看該作者

Re: 梁振文醫生 (Connie Leung)

quite good!!
but she always scold me when i'm pregnant...........
she ask me need to control my weight during the time ( but i exceed the limit )


子爵府

積分: 14392

2024年龍年勳章


5#
發表於 05-8-8 22:27 |只看該作者

Re: 梁振文醫生 (Connie Leung)

要呀, 一般都要等一個小時..我通常預約左先 (e.g. 1200), 我會11:50左右到, 報到後, 我落街食lunch, 約12:30返上去再等, 約1300 或1315便到我ka la...


男爵府

積分: 5232


6#
發表於 05-8-9 09:23 |只看該作者

Re: 梁振文醫生 (Connie Leung)

MuiTse,

Thanks, 咁我帶定本書去睇

還有一件事想麻煩你,因為我是澳門人,又是第一次睇梁醫生,請問怎樣去她的診所,如果坐地鐵在哪一個出口?

謝謝!


子爵府

積分: 14392

2024年龍年勳章


7#
發表於 05-8-9 13:34 |只看該作者

Re: 梁振文醫生 (Connie Leung)

你是澳門人呀, 咁我提議你先打電話做booking 約定先, 否則白行就唔低啦...船費都唔平呀...

坐地鐵到causeway bay店落車, 出'F'出口, 好易就找到ka la....


男爵府

積分: 5232


8#
發表於 05-8-9 14:23 |只看該作者

Re: 梁振文醫生 (Connie Leung)

Thanks MuiTse

我已經Book了,比我以前睇開的醫生容易Book


子爵府

積分: 14392

2024年龍年勳章


9#
發表於 05-8-9 22:16 |只看該作者

Re: 梁振文醫生 (Connie Leung)

八掛問下, 點解要走到黎香港睇??澳門的婦科不好嗎??


男爵府

積分: 5232


10#
發表於 05-8-10 09:39 |只看該作者

Re: 梁振文醫生 (Connie Leung)

MuiTse 寫道:
八掛問下, 點解要走到黎香港睇??澳門的婦科不好嗎??


私家醫生很少有得做掃瞄,去醫院可能要預約個幾月先可以睇到個醫生,跟住想做掃瞄又要等個幾月,我唔想咁麻煩咪不如去香港睇,一次搞掂哂

其實今次都主要是想做婦科檢查,但係我有多囊卵巢,之前想生BB,都到香港睇過另一個醫生,但未成功.我的朋友的朋友之前又係有呢個病,睇梁醫生話佢幾有耐性,終於成功了,所以想試一下


民房

積分: 82


11#
發表於 05-8-11 12:44 |只看該作者

Re: 梁振文醫生 (Connie Leung)

My friend consult her, she told me that she always scold patient!


子爵府

積分: 14392

2024年龍年勳章


12#
發表於 05-8-11 13:38 |只看該作者

Re: 梁振文醫生 (Connie Leung)

coby05

睇多個e生聽下D專業意見都好, 希望梁e生幫到你啦...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo