跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1372


1#
發表於 11-2-14 13:54 |只看該作者
有無媽媽好似我咁...去完WC..同餵奶..抱B前洗手...唔知係咪洗得多生水...呢幾日早上一起床果下...手指關節位都會痛..
但郁耐左就會好D..
我都唔知關唔關洗手事...但尋日開始...就盡可能開熱水洗...但有時都會加返少少凍水入去調溫度...但今朝起床果下..就明顯好左D..
起碼手指無咁痛先

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo