自由報料

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 9376

好媽媽勳章


1#
發表於 11-1-31 19:51 |只看該作者
朋友駕車,29/01車左我地去大尾篤燒烤王隔離摘士多啤梨 ... 真係好甜好好味,有大有細粒...摘下摘下摘左成$300......($40磅)
30/1 晚上已經食曬所有士多啤梨.....
今日返工個心只係諗住摘士多啤梨....

各位媽媽有冇D坐車方便D,好味,每磅又平既士多啤梨園介紹下呀??

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo