立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 31980
禁止訪問
積分: 81803
原帖由 Jason 於 11-2-1 19:21 發表 我有1張未過期的, 但係萬寧又cheap左D囉
象牙宮
積分: 206249
原帖由 _candy_ 於 11-2-1 19:23 發表 但我又過張應該係過左期喎
水晶宮
積分: 60076
原帖由 meko~ 於 11-2-1 19:31 發表 正常,正如買野送印花,退貨都要還番印花
原帖由 stkyo 於 11-2-1 19:30 發表 如果當時佢比你個兩張係無用到而係過左期,應該無問題架,你問番職員睇下得唔得。
原帖由 Jason 於 11-2-1 19:36 發表 但係如果我真係dum左又點比返出黎,而且唔係樓主要主動退貨,係萬O冇貨乍
雲母殿
積分: 1367086
原帖由 _candy_ 於 11-2-1 19:36 發表 我都唔知有無用到d coupon啦,唔記得左,因為d coupon要下次買野先用得的 頭先問個職員唔肯,要我退埋張coupon先得 (我話換貨,佢地又無 ) ...
大宅
積分: 3799
原帖由 stkyo 於 11-2-1 19:47 發表 呢個有少少本未倒置既感覺。。。如果我無理解錯,係萬寧一直要樓主等通知,係未實話無貨。不過如果係實左無貨都可以咁講既。
原帖由 stkyo 於 11-2-1 19:48 發表 換同類貨品唔同價錢得唔得呀?
原帖由 winwinlam 於 11-2-1 19:56 發表 無coupon,補返$20得唔得?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy