自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9809


1#
發表於 11-2-2 15:46 |只看該作者
我住村屋架.
老公上次去交租個業住話:遲交租就要收多一百三十蚊唔知乜費.政府話既!
跟著話:喇而家收平你.你交一百蚊就得,
跟著老公冇采佢
個業主又係咁同隔離屋個男仔咁講==
咁其實係真定假架呢?


象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


2#
發表於 11-2-2 16:05 |只看該作者
租客遲交租,政府唔會罰錢!

係假的!!
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


男爵府

積分: 9809


3#
發表於 11-2-2 16:06 |只看該作者
點解會有d咁既人架


珍珠宮

積分: 33733

畀面勳章


4#
發表於 11-2-2 16:20 |只看該作者
未聽過


男爵府

積分: 5965


5#
發表於 11-2-2 16:28 |只看該作者
問返佢..如果早兩日交係咪可以平返100~!??


禁止訪問

積分: 81803


6#
發表於 11-2-2 16:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 43012

大廚勳章


7#
發表於 11-2-2 16:34 |只看該作者
你同佢講: 係咩? 我問問警察先?


公爵府

積分: 29291


8#
發表於 11-2-2 16:34 |只看該作者
利息囉,遲供樓銀行都要收息.


男爵府

積分: 8709

認識瑞士牛牛第二回 好媽媽勳章 醒目開學勳章 陪月勳章


9#
發表於 11-2-2 16:49 |只看該作者
政府就無費用收

但準時交租係租客責任

點解要遲交?


男爵府

積分: 9809


10#
發表於 11-2-2 17:05 |只看該作者
原帖由 cathy913 於 11-2-2 16:49 發表
政府就無費用收

但準時交租係租客責任

點解要遲交?

都要睇下c6幾時有糧出架


珍珠宮

積分: 39762

開心吸收勳章 醒目開學勳章


11#
發表於 11-2-2 18:11 |只看該作者
唔好介意:

如果你係業主,個租客成日遲交租,你會點呢?


琥珀宮

積分: 189208

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


12#
發表於 11-2-2 18:42 |只看該作者
原帖由 joyan1228 於 11-2-2 16:28 發表
問返佢..如果早兩日交係咪可以平返100~!??


水晶宮

積分: 52963

好媽媽勳章 畀面勳章


13#
發表於 11-2-2 20:29 |只看該作者

遲幾日唔洗o甘緊張啩


禁止訪問

積分: 32957


14#
發表於 11-2-2 22:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 32957


15#
發表於 11-2-2 22:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24316

2018復活節勳章


16#
發表於 11-2-2 22:50 |只看該作者
原帖由 kammm_0520 於 11-2-2 15:46 發表
我住村屋架.
老公上次去交租個業住話:遲交租就要收多一百三十蚊唔知乜費.政府話既!
跟著話:喇而家收平你.你交一百蚊就得,
跟著老公冇采佢
個業主又係咁同隔離屋個男仔咁講==
咁其實係真定假架呢? ...



你個業主都幾慘,d 租客個個遲交租


水晶宮

積分: 67424

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 11-2-2 22:51 |只看該作者
原帖由 kammm_0520 於 11-2-2 05:05 PM 發表

都要睇下c6幾時有糧出架


但係都冇理由拖人租嫁喎,
唔通你老公遲遲未出到糧,
你地遲遲唔交租咩,唔得嫁嘛,
老闆遲出糧都可以告佢啦


男爵府

積分: 8709

認識瑞士牛牛第二回 好媽媽勳章 醒目開學勳章 陪月勳章


18#
發表於 11-2-2 23:00 |只看該作者
原帖由 kammm_0520 於 11-2-2 17:05 發表

都要睇下c6幾時有糧出架

咁真係要預早同業主講
租約有寫幾多號前交租
就算因為未出糧都唔可以自己鍾意遲就遲!

可能業主靠收租唯生呢!


大宅

積分: 1317


19#
發表於 11-2-3 00:33 |只看該作者
佢可能講差餉, 事關有些租金說明是包差餉, 遲交差餉要加附加費, 佢想入租客數。


象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


20#
發表於 11-2-3 00:46 |只看該作者
原帖由 RoseTutoria 於 11-2-3 00:33 發表
佢可能講差餉, 事關有些租金說明是包差餉, 遲交差餉要加附加費, 佢想入租客數。


都無甘架,租客唔應遲交租,但業主更唔應該呃客話政府罰的!!
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo