興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 1834


1#
發表於 11-3-14 19:44 |只看該作者
Any good C Fu recommend for me to裝窗網?


子爵府

積分: 14295

好媽媽勳章


2#
發表於 11-3-14 22:39 |只看該作者
我全屋o既貓網都係自己整ga ja..
o係$10店買格格網,用索帶索穩o係窗花到,
全屋整哂都係$500內..
原帖由 bbleeho 於 11-3-14 19:44 發表
Any good C Fu recommend for me to裝窗網?


大宅

積分: 1834


3#
發表於 11-3-14 22:57 |只看該作者
There is no frame on the window, so I cannot use$10店格格網


別墅

積分: 546


4#
發表於 11-3-15 15:04 |只看該作者

裝窗網

原帖由 bbleeho 於 11-3-14 19:44 發表
Any good C Fu recommend for me to裝窗網?



I use this company before. U can check
the price first.
HK & Kowloon Aluminium xxxx
tel. 2787 6718 Ms. Shum


複式洋房

積分: 142


5#
發表於 11-3-16 13:01 |只看該作者
唔使有窗花架.用細鈎che响窗框再掛啲格格網上去,如果正方形o既就用索帶索住加大就得架啦.唔係咁複雜架咋.

原帖由 bbleeho 於 11-3-14 22:57 發表
There is no frame on the window, so I cannot use$10店格格網


大宅

積分: 1834


6#
發表於 11-3-16 22:58 |只看該作者
Thanks for all.


子爵府

積分: 11028


7#
發表於 11-3-17 01:05 |只看該作者
原帖由 karen2621 於 11-3-16 13:01 發表
唔使有窗花架.用細鈎che响窗框再掛啲格格網上去,如果正方形o既就用索帶索住加大就得架啦.唔係咁複雜架咋.


有冇相睇呀 ?
THANKS


複式洋房

積分: 142


8#
發表於 11-3-17 13:04 |只看該作者





原帖由 oct27_2008 於 11-3-17 01:05 發表


有冇相睇呀 ?
THANKS


民房

積分: 34


9#
發表於 11-3-17 13:52 |只看該作者
我聽人講話東門有做蚊綱還可以送到香港, 話都幾平喎. 我PLAN 緊找個時間上 看一下, 近來問過D街舖, 要HK$40-45/平方尺, 每個最少計6個平方尺=HK$240-270 (最低消費), 我要做成15隻, 計落條數真係........

原帖由 karen2621 於 11-3-17 13:04 發表
?KFEFWNZDfBfJlWWlzn4cywFjoAaYFzYlUKV3cfMhAU0ku.L0GWKMMZRv8ir_1GHSe4Qmh4mF


複式洋房

積分: 346


10#
發表於 11-3-22 15:02 |只看該作者

裝窗網

我剛在上星期加裝了10 隻窗網($3,200)以防家中貓貓會跳樓. 貓貓來了3個月, 之前都是盡量小開窗, 但天氣愈來愈熱, 長期這樣不是辦法.
現在裝了窗網, 空氣比前流通(+防蚊)又不用提心另胆.


我早前在其他討論區見有人推薦張先生(Tel : 2380 1682) 做貓網好, 所以找他.

若想知詳情或看我家中的窗網相片, 可pm 或 sent email : [email protected] 給我.


希望幫到你.


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


11#
發表於 11-3-22 15:15 |只看該作者
我裝左之後仲發現幾防塵...鐘點ee話明顯隔到塵...個網就痴晒塵...e+要1wk沖洗一次...話做多左野wor
原帖由 kitngkc 於 11-3-22 15:02 發表
我剛在上星期加裝了10 隻窗網($3,200)以防家中貓貓會跳樓. 貓貓來了3個月, 之前都是盡量小開窗, 但天氣愈來愈熱, 長期這樣不是辦法.
現在裝了窗網, 空氣比前流通(+防蚊)又不用提心另胆.


我早前在其他討論區見有人 ...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo