立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1834
子爵府
積分: 14295
原帖由 bbleeho 於 11-3-14 19:44 發表 Any good C Fu recommend for me to裝窗網?
別墅
積分: 546
複式洋房
積分: 142
原帖由 bbleeho 於 11-3-14 22:57 發表 There is no frame on the window, so I cannot use$10店格格網
積分: 11028
原帖由 karen2621 於 11-3-16 13:01 發表 唔使有窗花架.用細鈎che响窗框再掛啲格格網上去,如果正方形o既就用索帶索住加大就得架啦.唔係咁複雜架咋.
原帖由 oct27_2008 於 11-3-17 01:05 發表 有冇相睇呀 ? THANKS
民房
積分: 34
原帖由 karen2621 於 11-3-17 13:04 發表 ?KFEFWNZDfBfJlWWlzn4cywFjoAaYFzYlUKV3cfMhAU0ku.L0GWKMMZRv8ir_1GHSe4Qmh4mF
積分: 346
琥珀宮
積分: 198236
原帖由 kitngkc 於 11-3-22 15:02 發表 我剛在上星期加裝了10 隻窗網($3,200)以防家中貓貓會跳樓. 貓貓來了3個月, 之前都是盡量小開窗, 但天氣愈來愈熱, 長期這樣不是辦法. 現在裝了窗網, 空氣比前流通(+防蚊)又不用提心另胆. 我早前在其他討論區見有人 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy