立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
別墅
積分: 694
大宅
積分: 4382
原帖由 sosok 於 10-9-28 12:06 發表 系就禁插入去,好易種的.
子爵府
積分: 11349
原帖由 eccoyeh 於 2010-9-28 18:58 發表 Thx! 試下先
侯爵府
積分: 22655
超級版主
積分: 55025
男爵府
積分: 8831
積分: 3001
原帖由 muimui313 於 10-10-10 14:11 發表 我買種子黎種, 種出黎, 超細, 超幼弱, 唔知係咁施唔黎肥,
原帖由 Angel^v^ 於 2010-10-12 12:03 發表 我都試過買種子種,亦係瘦蜢蜢,直標長後倒灣下
等待驗證會員
積分: 120
原帖由 瑪利2006 於 10-10-13 20:21 發表 想請問我種的蔥也有這問題,種到大約6-7寸時,便不夠力塌下來,折斷了一半,不像街市買的咁長,要種到長一些才收割,有什麼方法嗎?thanks.
原帖由 Angel^v^ 於 2010-10-14 10:44 發表 我家無乜陽光,所以我種唔到蔥,種到很瘦時食咗!我諗有充足陽光收成會好D。
原帖由 瑪利2006 於 10-10-14 11:37 發表 我上次是在社區園圃種的,有充足陽光,;是否待蔥去到5-6寸的高度,把它再埋深一些,那長出來便不易折斷,(好像不太通),是其他方法嗎?現我在家窗外種,找個棄置的油樽,放些泥,把吃剩的蔥頭插進泥裡,一天便發芽了,很環保,又 ...
積分: 2229
積分: 6653
原帖由 Queenie64 於 2010-11-7 17:41 發表 我而家都種緊呀(係露台),只係街市買蔥留返蔥頭(白色部份),插入泥裡面.每日淋水有太陽晒吓,超快就生到好長啦. 我每次買菜"塔"條蔥,我都會留返個頭插入泥到,已經有好多條蔥生番出嚟啦. P.S.唔好比大風雨淋到佢呀,會好 ...
禁止訪問
積分: 673
原帖由 Angel^v^ 於 10-10-12 12:03 發表 我都試過買種子種,亦係瘦蜢蜢,直標長後倒灣下
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy