自由報料

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 10756

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 11-2-8 13:39 |只看該作者
如題.

have tried some shampoo but not useful....

茶籽 is okay? if okay, where can buy it? Tks.


水晶宮

積分: 67220

醒目開學勳章 畀面勳章


2#
發表於 11-2-8 13:48 |只看該作者
我有頭皮問題都十幾年喇, 醫生話我頭皮本身較敏感, 唔可以斷尾。我一發病(髮邊又紅又痕, d頭皮係勁大片的)就用"泥水佬"洗頭水, 唔記得點串, 已是兩年前去藥房買的, 好有效, 不過比較麻煩就係要按摩5分鐘先過水; 之後我買咗美國箭牌的去頭皮洗頭水, 貪佢夠溫和, 啱晒我呢d日日洗頭嘅人, 咁so far兩年都冇再翻發過, 以後可以買黑色衫喇。
孩子之心有如泥膠,當它還是柔軟可塑時,請好好把握時間,塑造你心中所愛。「忙碌」、「疲倦」永遠不是好借口,孩子大得很快,今日拿不出時間會變成明日的遺憾!


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


3#
發表於 11-2-8 13:58 |只看該作者
原帖由 Giant 於 11-2-8 13:48 發表
我有頭皮問題都十幾年喇, 醫生話我頭皮本身較敏感, 唔可以斷尾。我一發病(髮邊又紅又痕, d頭皮係勁大片的)就用"泥水佬"洗頭水, 唔記得點串, 已是兩年前去藥房買的, 好有效, 不過比較麻煩就係要按摩5分鐘先過水; 之後 ...


我都有用呢隻...唔知我係咪又係尾唔到尾果隻.... 一唔用就黎料...但細細支好貴呀..我而家本pair...由得佢...


樓主:係萬0同屈人寺都有得賣


子爵府

積分: 10756

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 11-2-8 14:24 |只看該作者
Hi Giant

Yes, my friend exactly same as your situation. So, did her buy "泥水佬"洗頭水 or just use美國箭牌? where can buy it and how much? Thanks a lot.

原帖由 Giant 於 11-2-8 13:48 發表
我有頭皮問題都十幾年喇, 醫生話我頭皮本身較敏感, 唔可以斷尾。我一發病(髮邊又紅又痕, d頭皮係勁大片的)就用"泥水佬"洗頭水, 唔記得點串, 已是兩年前去藥房買的, 好有效, 不過比較麻煩就係要按摩5分鐘先過水; 之後 ...


大宅

積分: 1643


5#
發表於 11-2-8 15:28 |只看該作者
我都試過用"泥水佬" (=Ziseral?),都唔得,跟住睇e生,e生話試吓反噗歸真,用Johnson Baby 洗頭水,因為佢的酸鹼值較中性,可能好d,頭頭洗完就勁痕,不過過左一牌就ok wor,keep 住到而家都用緊johnson baby.


珍珠宮

積分: 33669


6#
發表於 11-2-8 16:13 |只看該作者
原帖由 Giant 於 11-2-8 13:48 發表
我有頭皮問題都十幾年喇, 醫生話我頭皮本身較敏感, 唔可以斷尾。我一發病(髮邊又紅又痕, d頭皮係勁大片的)就用"泥水佬"洗頭水, 唔記得點串, 已是兩年前去藥房買的, 好有效, 不過比較麻煩就係要按摩5分鐘先過水; 之後 ...

我c6又係咁呀...超肉酸 ....不過咩係泥水佬呀??唔係好估到...


水晶宮

積分: 53075

熱血金章 至尊種植勳章 畀面勳章 2011精緻種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 11-2-8 16:48 |只看該作者
泥水佬= Nizoral , 要十字藥房才有售。


珍珠宮

積分: 33669


8#
發表於 11-2-8 17:58 |只看該作者
原帖由 晴B媽 於 11-2-8 16:48 發表
泥水佬= Nizoral , 要十字藥房才有售。

ok thx^^我去買支俾c6先,我唔想佢成日洗完頭一陣又落雪..唉.真係好唔開胃


大宅

積分: 1059

MommyPanel勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 11-2-8 18:29 |只看該作者
我都用緊美國箭牌,隔日洗,好溫和,頭皮都有改善。
不過一支(355ML)好似要$80


伯爵府

積分: 15365


10#
發表於 11-2-8 21:07 |只看該作者
Polytar


侯爵府

積分: 23573

畀面勳章


11#
發表於 11-2-8 21:34 |只看該作者
原帖由 晴B媽 於 11-2-8 16:48 發表
泥水佬= Nizoral , 要十字藥房才有售。

係,呢支野好掂 !


水晶宮

積分: 67220

醒目開學勳章 畀面勳章


12#
發表於 11-2-8 23:14 |只看該作者
原帖由 晴B媽 於 11-2-8 16:48 發表
泥水佬= Nizoral , 要十字藥房才有售。


係喇, 就係呢隻泥水佬喇, 十字藥房及屈人寺、萬寧配藥部都有得賣。
孩子之心有如泥膠,當它還是柔軟可塑時,請好好把握時間,塑造你心中所愛。「忙碌」、「疲倦」永遠不是好借口,孩子大得很快,今日拿不出時間會變成明日的遺憾!


水晶宮

積分: 67220

醒目開學勳章 畀面勳章


13#
發表於 11-2-8 23:17 |只看該作者
原帖由 KwanKwanMammy 於 11-2-8 14:24 發表
Hi Giant

Yes, my friend exactly same as your situation. So, did her buy "泥水佬"洗頭水 or just use美國箭牌? where can buy it and how much? Thanks a lot.


如果係發炎緊, 即係髮邊又紅又痕, 頭皮大大片而唔係細細粒, 建議用泥水佬殺咗D真菌先, 受到控制先轉用美國箭牌, 因箭牌溫和好多, 應該唔係for殺菌的。
孩子之心有如泥膠,當它還是柔軟可塑時,請好好把握時間,塑造你心中所愛。「忙碌」、「疲倦」永遠不是好借口,孩子大得很快,今日拿不出時間會變成明日的遺憾!


男爵府

積分: 5239


14#
發表於 11-2-8 23:29 |只看該作者
係website睇美國箭牌洗頭水有好多種, 但唔見有去頭皮喎?

原帖由 Giant 於 11-2-8 11:17 PM 發表


如果係發炎緊, 即係髮邊又紅又痕, 頭皮大大片而唔係細細粒, 建議用泥水佬殺咗D真菌先, 受到控制先轉用美國箭牌, 因箭牌溫和好多, 應該唔係for殺菌的。 ...


禁止訪問

積分: 2944

好媽媽勳章


15#
發表於 11-2-9 01:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9337


16#
發表於 11-2-9 02:41 |只看該作者
原帖由 smallsam 於 11-2-9 01:37 發表
我想話, 尼隻"泥水佬", c+e院都開佢比bb仔去頭泥用

OMG
D真菌洗頭水去頭泥 !!


水晶宮

積分: 67220

醒目開學勳章 畀面勳章


17#
發表於 11-2-9 09:09 |只看該作者
原帖由 osim 於 11-2-8 23:29 發表
係website睇美國箭牌洗頭水有好多種, 但唔見有去頭皮喎?


係呀, 佢website冇呢隻架 (唔知點解??), 去屈人寺睇啦。
孩子之心有如泥膠,當它還是柔軟可塑時,請好好把握時間,塑造你心中所愛。「忙碌」、「疲倦」永遠不是好借口,孩子大得很快,今日拿不出時間會變成明日的遺憾!


水晶宮

積分: 67220

醒目開學勳章 畀面勳章


18#
發表於 11-2-9 09:10 |只看該作者
原帖由 smallsam 於 11-2-9 01:37 發表
我想話, 尼隻"泥水佬", c+e院都開佢比bb仔去頭泥用


吓?? 會唔會勁咗d呀? 始終含藥性, 初生BB皮膚咁薄... 頭泥啫, 用BB油慢慢搓咪得囉。
孩子之心有如泥膠,當它還是柔軟可塑時,請好好把握時間,塑造你心中所愛。「忙碌」、「疲倦」永遠不是好借口,孩子大得很快,今日拿不出時間會變成明日的遺憾!


大宅

積分: 2373


19#
發表於 11-2-9 10:27 |只看該作者
用醋加入水然後浸下d頭髮


男爵府

積分: 5610


20#
發表於 11-2-9 22:17 |只看該作者
細個(幾歲)果陣醫生教我洗完頭用一條片糖開一盆暖水浸頭,然後過水,都好work.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo