原帖由 KwanKwanMammy 於 11-2-8 14:24 發表 
Hi Giant
Yes, my friend exactly same as your situation. So, did her buy "泥水佬"洗頭水 or just use美國箭牌? where can buy it and how much? Thanks a lot.
如果係發炎緊, 即係髮邊又紅又痕, 頭皮大大片而唔係細細粒, 建議用泥水佬殺咗D真菌先, 受到控制先轉用美國箭牌, 因箭牌溫和好多, 應該唔係for殺菌的。
孩子之心有如泥膠,當它還是柔軟可塑時,請好好把握時間,塑造你心中所愛。「忙碌」、「疲倦」永遠不是好借口,孩子大得很快,今日拿不出時間會變成明日的遺憾!