自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


翡翠宮

積分: 90932


1#
發表於 05-7-24 18:02 |只看該作者

有冇人去過掌門人個間極速剪髮?

50蚊十分鐘極速剪髮?


侯爵府

積分: 20956

好媽媽勳章


2#
發表於 05-7-24 18:03 |只看該作者

Re: 有冇人去過掌門人個間極速剪髮?

where??


男爵府

積分: 6558


3#
發表於 05-7-24 18:04 |只看該作者

Re: 有冇人去過掌門人個間極速剪髮?

冇去過 :lol:


男爵府

積分: 6296


4#
發表於 05-7-24 18:04 |只看該作者

Re: 有冇人去過掌門人個間極速剪髮?

係西九龍

http://tn5.cn3.yahoo.com/image/3f7/b41fbbff9e4a8ee75e.jpeg


子爵府

積分: 11080

醒目開學勳章


5#
發表於 05-7-24 18:05 |只看該作者

Re: 有冇人去過掌門人個間極速剪髮?

冇去過


翡翠宮

積分: 90932


6#
發表於 05-7-24 18:07 |只看該作者

Re: 有冇人去過掌門人個間極速剪髮?

據悉三月十六日在北角開第二分店,預計兩個月內可以開到四間分店,曾老闆更看好可增加至六十間分店!
but我一間都未見過...


公爵府

積分: 29459

畀面勳章


7#
發表於 05-7-24 18:07 |只看該作者

Re: 有冇人去過掌門人個間極速剪髮?

上環, 係文輝隔離有間,但冇人幫襯


侯爵府

積分: 23416


8#
發表於 05-7-24 18:11 |只看該作者

Re: 有冇人去過掌門人個間極速剪髮?

上環個間放工時間5:50 左右有個長頭髮女仔幫趁過 :mrgreen:


翡翠宮

積分: 90932


9#
發表於 05-7-24 18:13 |只看該作者

Re: 有冇人去過掌門人個間極速剪髮?

[quote]由 Debbie媽 於 2005-07-24 18:07:55
[quote]上環, 係文輝隔離有間,但冇人幫襯

我諗香港人雖然好忘,但冇得洗/吹...點都唔習慣!雖然話就話工具經消毒, 不過我都好介意畀人見到有頭髮碎...


寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


10#
發表於 05-7-24 18:21 |只看該作者

Re: 有冇人去過掌門人個間極速剪髮?

奧海城一期商場都有


子爵府

積分: 14669


11#
發表於 05-7-24 18:25 |只看該作者

Re: 有冇人去過掌門人個間極速剪髮?


民房

積分: 58


12#
發表於 05-7-24 19:03 |只看該作者

Re: 有冇人去過掌門人個間極速剪髮?

10分鐘點剪呀?


男爵府

積分: 6296


13#
發表於 05-7-25 14:41 |只看該作者

Re: 有冇人去過掌門人個間極速剪髮?

今日係西九龍掌門人個間極速剪髮見到曾志偉呀.
http://tn5.cn3.yahoo.com/image/3f7/b41fbbff9e4a8ee75e.jpeg


大宅

積分: 4456


14#
發表於 05-7-25 14:49 |只看該作者

Re: 有冇人去過掌門人個間極速剪髮?

油麻地都有一間, 響彌敦道吉野家對面, MTR A出口, 不過我都未剪過


寶石宮

積分: 407261

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 貓狗褓姆 認識瑞士牛牛第一回 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


15#
發表於 05-7-25 14:57 |只看該作者

Re: 有冇人去過掌門人個間極速剪髮?

我鐘意你同我講 I Love U, I Love U Too!
You are the sunshine of my life. That's why I'll always stay around. You are the apple of my eye. Forever you'll stay in my heart.


珍珠宮

積分: 35688


16#
發表於 05-7-25 15:07 |只看該作者

Re: 有冇人去過掌門人個間極速剪髮?

我試過~~真心話~~男士可以一試,真係幾快唔駛等,但女士就~~妳地會嫌太快,同太簡單,同只有剪髮.....又講真呀,五十蚊齋剪唔算平咯試過一次唔會come back


別墅

積分: 914


17#
發表於 05-7-25 15:20 |只看該作者

Re: 有冇人去過掌門人個間極速剪髮?

o係北角國都中心地舖有間(近炮台山MTR), 不過無諗住試喎! 咁快剪完都唔方剪得好! 乜係掌門人開o架?


洋房

積分: 205


18#
發表於 05-7-25 15:21 |只看該作者

Re: 有冇人去過掌門人個間極速剪髮?

完全吾掂,


翡翠宮

積分: 90932


19#
發表於 05-7-25 17:24 |只看該作者

Re: 有冇人去過掌門人個間極速剪髮?

[quote]由 tkkmama 於 2005-07-25 15:07:59
我試過~~真心話~~男士可以一試,真係幾快唔駛等,但女士就~~妳地會嫌太快,同太簡單,同只有剪髮.....又講真呀,五十蚊齋剪唔算平咯試過一次唔會come back

掌門人仲話要開六十間, 睇黎 :-( :-( :-(


別墅

積分: 508


20#
發表於 05-7-25 18:35 |只看該作者

Re: 有冇人去過掌門人個間極速剪髮?

Absolutely yes, your words are what I want to say, but my husband likes this shop very very much.
tkkmama 寫道:
我試過~~真心話~~男士可以一試,真係幾快唔駛等,但女士就~~妳地會嫌太快,同太簡單,同只有剪髮.....又講真呀,五十蚊齋剪唔算平咯試過一次唔會come back

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo