想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 169


1#
發表於 11-2-12 18:31 |只看該作者
見到個個JM都有經驗啊.. 我系剛剛呢個月先開始做人...所以好多野都唔識想請教下大家...

我上次cycle系15-19/1 平時我通常都30-31日週期 但係1月個月份唔知咩事早成5日M..以前都未試過甘ga... 後來我用iphone check左個排卵個wk應該系30/1-4/2 (2/2排卵日) .. but我30/1用排卵test try過...支棒棒話我無排bor... 甘我都少理lor 唯有都努力dodo.. 直到尋日我就好多事甘走去驗孕>"< (因為胸有d痛同漲..and條腰忽然好痛) 點知系殘酷的一條線... 其實我都知道自己多事ga lar >"< 我都未到M既due date就走去check!!! 不過我相信等待bingo中既JM都應該明白呢段時候個人系幾心急ga la...

甘我想問下呢... 其實我今日係咪叫day 25啊??? 係咪都系應該等到day 28後先再check?? 我見到有JM講話用david呢個牌子好似比較早check到...係咪真有其事啊???

Thx大家啊.. 我都知道我好無聊ga lar T_T 不過真係好想bingo~~~


大宅

積分: 4056

BK Milk勳章 畀面勳章


2#
發表於 11-2-12 19:01 |只看該作者
我上次買的是電子cleanblue,週數少都CHECK到。佢會顯示1-2WEEK; 2-3WEEK; 3WEEK+。一般萬寧OR屈臣市都有得BUY ABOUT 99/支,聽D JM講屈記平D。
原帖由 cmtblive 於 11-2-12 18:31 發表
見到個個JM都有經驗啊.. 我系剛剛呢個月先開始做人...所以好多野都唔識想請教下大家...

我上次cycle系15-19/1 平時我通常都30-31日週期 但係1月個月份唔知咩事早成5日M..以前都未試過甘ga... 後來我用iphone check ...


複式洋房

積分: 169


3#
發表於 11-2-12 19:20 |只看該作者
mm 我check過clearblue個website....支野特別之處系拒可以check到你受孕左幾多個wk..不過拒都系寫話要m後先可以check到.. 你係咪早過28day前check到呢?? 如果系就值得一試... 等待真係漫長啊~~~

原帖由 bby0602 於 11-2-12 19:01 發表
我上次買的是電子cleanblue,週數少都CHECK到。佢會顯示1-2WEEK; 2-3WEEK; 3WEEK+。一般萬寧OR屈臣市都有得BUY ABOUT 99/支,聽D JM講屈記平D。

[ 本帖最後由 cmtblive 於 11-2-12 19:30 編輯 ]


大宅

積分: 4056

BK Milk勳章 畀面勳章


4#
發表於 11-2-13 00:48 |只看該作者
CCC以前M到我一向無REMARK,BUT都係甘上下果幾日來M。BUT佢個計法係應該指受孕1-2WEEK,等於E生SAY的4 WEEK。我果次CHECK到1-2WEEK,婦科E生就SAY應該由上次M到計即4WEEK。

[ 本帖最後由 bby0602 於 11-2-13 00:52 編輯 ]


大宅

積分: 4056

BK Milk勳章 畀面勳章


5#
發表於 11-2-13 00:50 |只看該作者
DELETE

[ 本帖最後由 bby0602 於 11-2-13 00:52 編輯 ]


禁止訪問

積分: 9967

環保接龍勳章


6#
發表於 11-2-13 01:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 169


7#
發表於 11-2-13 17:19 |只看該作者
系啊 一次ga jar 無咩特別啊 都係可以直接vee vee上去果度方便lor... 不過check唔到有就覺得拒唔好用>"<

原帖由 BOBO6 於 11-2-13 01:47 發表
一支係唔係用一次,好唔好用呢


大宅

積分: 4056

BK Milk勳章 畀面勳章


8#
發表於 11-2-13 18:07 |只看該作者
YES~~太貴了


複式洋房

積分: 169


9#
發表於 11-2-13 18:08 |只看該作者
mm ok wor 我買$38果d jar


禁止訪問

積分: 9967

環保接龍勳章


10#
發表於 11-2-14 21:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo