想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


水晶宮

積分: 56028

畀面勳章


1#
發表於 11-2-11 23:26 |只看該作者
昨天係仁安睇林e生,佢講到我嘅情形唔係太好咁,建議我做ivf,我都ok嘅,即時做左d婦檢,不過有d痛,手勢同我睇開嘅婦檢e生差好遠,呢個又痛之後又有血流出黎,不過我想講我之後問姑娘有冇人四十幾做ivf而成功?佢話有就有,不過真係少。所以我想問下有冇sis係成功?


水晶宮

積分: 56028

畀面勳章


2#
發表於 11-2-12 10:43 |只看該作者
真係冇人一次成功?


大宅

積分: 2377


3#
發表於 11-2-12 16:53 |只看該作者
我都係40呢個月第一次仲要得4粒蛋, 醫生叫我要有心理準備, 若果第一次唔得所有野都要重頭做過, 結果係點我唔理但係我起碼試過, 有結果再話你聽....


大宅

積分: 1651

畀面勳章


4#
發表於 11-2-12 17:07 |只看該作者
妳40頭, 是嗎? 努力呀, 我同事41都可以自然bingo!! 我也很高齡, 我也會在3月ivf...大家一齊努力, 祝大家早日bingo!
原帖由 tanping 於 11-2-11 23:26 發表
昨天係仁安睇林e生,佢講到我嘅情形唔係太好咁,建議我做ivf,我都ok嘅,即時做左d婦檢,不過有d痛,手勢同我睇開嘅婦檢e生差好遠,呢個又痛之後又有血流出黎,不過我想講我之後問姑娘有冇人四十幾做ivf而成功?佢話有就有,不過真係少。 ...


大宅

積分: 1651

畀面勳章


5#
發表於 11-2-12 17:09 |只看該作者
那個醫生幫妳做? 放了多少日? 一次要放多少? 就是4粒嗎? 4粒也不少了!!! 祝bingo!
原帖由 hellozaza 於 11-2-12 16:53 發表
我都係40呢個月第一次仲要得4粒蛋, 醫生叫我要有心理準備, 若果第一次唔得所有野都要重頭做過, 結果係點我唔理但係我起碼試過, 有結果再話你聽....


大宅

積分: 2377


6#
發表於 11-2-12 18:45 |只看該作者
我剛剛40, 係瑪麗做未放胎下星期開始打針, 應該3月可以抽蛋同放胎, 醫生話如果D蛋OK就放兩粒雪兩粒, 所以呢排都會食D對蛋有益既野希望有幫助啦, ANYWAY 大家一齊努力, 記住唔好病呀我地要爭取時間架...


大宅

積分: 1651

畀面勳章


7#
發表於 11-2-12 20:14 |只看該作者
原帖由 hellozaza 於 11-2-12 18:45 發表
我剛剛40, 係瑪麗做未放胎下星期開始打針, 應該3月可以抽蛋同放胎, 醫生話如果D蛋OK就放兩粒雪兩粒, 所以呢排都會食D對蛋有益既野希望有幫助啦, ANYWAY 大家一齊努力, 記住唔好病呀我地要爭取時間架... ...

有人放3粒,祝大家早曰bingo!!!


大宅

積分: 2404


8#
發表於 11-2-12 20:27 |只看該作者
我識得位太太40+, 第一次ivf 就成功, 生了個囡囡


子爵府

積分: 12139

BK Milk勳章


9#
發表於 11-2-14 11:22 |只看該作者
hi,各位jm,我都係呢個年紀喇,plan左做ivf,都係第1次,我會同大家一齊努力,大家互相支持下啦


水晶宮

積分: 56028

畀面勳章


10#
發表於 11-2-14 22:52 |只看該作者
祝你地早日bingo。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo