原帖由 parent007 於 11-2-15 19:54 發表 
當初點樣拍拖?點解會結婚呢?
當初-----c6叫我唔係提當初,結左婚就另一回事喎~~
我結左7年半都無開心過,問題係原來人係會變,拍拖同居個陣佢比我覺得好緊張我好愛我,結左婚一開始就已經唔同晒,連62都係,結婚唔夠十日就講粗口鬧我,c6無幫口,....................原來一直以為佢好愛我係錯覺,其實係我好愛佢,所以唔好既野我睇唔到,直到依家唔開心又好,發脾氣又好,喊c我又好,佢都唔理,覺得佢自己無搵女人又搵錢返黎就好好.........
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人 在你出世一刻,我一次過找到這四個人