自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 782


1#
發表於 11-2-20 21:54 |只看該作者
如果公司入面有個八婆, 講咗自己是非, 而又有人信
咁應該要點處理先好呢?


間間公司都要玩辦公室政治, 現攻心計
都唔知為物


男爵府

積分: 6620

大廚勳章


2#
發表於 11-2-20 21:56 |只看該作者
咩都唔理, 做好自己本份!


珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


3#
發表於 11-2-20 21:58 |只看該作者


原帖由 funlaw 於 11-2-20 21:56 發表
咩都唔理, 做好自己本份!
人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


翡翠宮

積分: 90932


4#
發表於 11-2-20 22:13 |只看該作者
原帖由 butterfly02 於 11-2-20 21:54 發表
如果公司入面有個八婆, 講咗自己是非, 而又有人信
咁應該要點處理先好呢?


間間公司都要玩辦公室政治, 現攻心計
都唔知為物


1)辭職
2)先假意埋佢堆,然後再攏絡佢地知己(飲飲食食少不免)...再使佢啲信眾一個一個反叛佢,跟住你再加一腳(搵佢啲痛腳出嚟)踢走佢!
3) 扮失明失聰乜都睇唔到,乜都聽唔到...繼續工作!

阿門



[ 本帖最後由 櫺囹桼 於 11-2-20 22:14 編輯 ]


瑪瑙宮

積分: 139661


5#
發表於 11-2-20 22:13 |只看該作者
以靜制動.

不過您做左佢目標, 您會唔會有 d 招搖.

[ 本帖最後由 Nancy20090615 於 11-2-20 22:19 編輯 ]


水晶宮

積分: 64550

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 玩具勳章 冬日勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


6#
發表於 11-2-20 22:18 |只看該作者
原帖由 funlaw 於 11-2-20 21:56 發表
咩都唔理, 做好自己本份!




X2
一係搵過份工,襯住年頭,搵工就快手,年頭係轉工潮~

[ 本帖最後由 MRS.KAREN 於 11-2-20 22:20 編輯 ]


男爵府

積分: 7504

畀面勳章


7#
發表於 11-2-20 22:20 |只看該作者
原帖由 櫺囹桼 於 11-2-20 22:13 發表


1)辭職
2)先假意埋佢堆,然後再攏絡佢地知己(飲飲食食少不免)...再使佢啲信眾一個一個反叛佢,跟住你再加一腳(搵佢啲痛腳出嚟)踢走佢!
3) 扮失明失聰乜都睇唔到,乜都聽唔到...繼續工作!

阿門

...




做唔出,惟有忍忍忍........


男爵府

積分: 7626


8#
發表於 11-2-20 22:36 |只看該作者
我已經失明, 失聰, 失憶左好耐... 但呢個世界, 有d 人一定覺得你叻/有料/後生/仲靚過佢, 基於自保心態 (因為佢係公司做左十幾年, 已經同出面既世界脫節, 根本無能力轉工, ), 佢一定要你係佢面前消失為止~ 我已密謀轉工!


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


9#
發表於 11-2-20 23:39 |只看該作者
原帖由 butterfly02 於 11-2-20 21:54 發表
如果公司入面有個八婆, 講咗自己是非, 而又有人信
咁應該要點處理先好呢?


間間公司都要玩辦公室政治, 現攻心計
都唔知為物
間間公司都有 (esp大公司), 一係自己做老細 (仲要唔好有partner),否則一係勁過佢, 一係扮失聰

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


伯爵府

積分: 17389

好媽媽勳章


10#
發表於 11-2-20 23:41 |只看該作者
做左近十幾年野, 終於遇上過呢D事件.
雖有只係做好自己, 唔好再俾人入到位.
兼且積極搵工, 儘快離開此地.
雖謂間間公司都有呢D問題, 但我總唔信我會咁黑仔, 間間都遇到小人.

ps, 遇到小人時, 最黑仔的不只是此. 而係, 連你個上司都信埋一份


複式洋房

積分: 208


11#
發表於 11-2-21 00:28 |只看該作者
我都係因為呢 d 問題離開左公司, 我都希望自己唔好黑仔到間間公司係咁啦 ~ 祝大家好運快點轉份好工.


原帖由 莎莎莉莉 於 11-2-20 23:41 發表
做左近十幾年野, 終於遇上過呢D事件.
雖有只係做好自己, 唔好再俾人入到位.
兼且積極搵工, 儘快離開此地.
雖謂間間公司都有呢D問題, 但我總唔信我會咁黑仔, 間間都遇到小人.

ps, 遇到小人時, 最黑仔的不只是此. ...
one months & ten days is our anniversary[br]


大宅

積分: 2648


12#
發表於 11-2-21 07:36 |只看該作者
通常我都會扮埋堆, 人地講是非時就扮用心地聽, 但千其唔好加意見或表示同意, 否則日後會變成 "阿邊個都話係呀!"
所以人地唔問我意見我就唔出聲, 人地問到我就加個問題去答 : "係咩? 講多 d 黎聽下丫?"

同埋其他堆都埋, 但又堆堆都唔好埋太多, 做下世界女都冇計...
得閒出 A 圈子飯局, 得閒出 B 圈子聚餐, 遇到 A B 圈子有風頭火勢野發生就扮忙要 OT 要開會, 冇時間理佢地, 間歇性隱形, 冇話幫邊但個咁囉...

如果本身性格做唔到嘻嘻哈哈就唯有辭職, 但其實真係間間公司都有呢野架!


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


13#
發表於 11-2-21 08:19 |只看該作者
如果要繼續响呢間公司做,都係只可以忍...


伯爵府

積分: 18456


14#
發表於 11-2-21 08:24 |只看該作者
正確,清者自清,何必為一些無傷大雅既事而影響心情呢

原帖由 funlaw 於 11-2-20 21:56 發表
咩都唔理, 做好自己本份!
世間最美妙的事情,就是擁有一個溫馨的家庭。我們可自然從容地回到家中,無拘無束地被家庭接納為其中的成員。 ;-) (維斯各特)


珍珠宮

積分: 45614

馬年勳章


15#
發表於 11-2-21 09:15 |只看該作者
原帖由 butterfly02 於 11-2-20 21:54 發表
如果公司入面有個八婆, 講咗自己是非, 而又有人信
咁應該要點處理先好呢?


間間公司都要玩辦公室政治, 現攻心計
都唔知為物


無可避免, 間間公司都有. 唯有自己做埋八婆一份, 講番佢是非. 有無人信都好, 發洩咗先算.


伯爵府

積分: 19839

畀面勳章


16#
發表於 11-2-21 09:27 |只看該作者

回覆 14# tsuitung 的文章

我都係,住在深山,返到屋企見到個仔乜都唔記得lu,又測又考又講故事,邊有閒情理果D人,不過,上黎呻下係好方法 ,樓主,咪放上心,唔值呢!


子爵府

積分: 13894

玩具勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 11-2-21 09:31 |只看該作者
原帖由 Lowina 於 11-2-21 07:36 發表
通常我都會扮埋堆, 人地講是非時就扮用心地聽, 但千其唔好加意見或表示同意, 否則日後會變成 "阿邊個都話係呀!"
所以人地唔問我意見我就唔出聲, 人地問到我就加個問題去答 : "係咩? 講多 d 黎聽下丫?"

同埋其他堆都 ...


AGREE~~


水晶宮

積分: 74328


18#
發表於 11-2-21 13:35 |只看該作者
上策:同周圍既同事都勁fd,特別係上司同自己既下屬,做晒好人,工作上面,做得好但又唔招搖,無人可以動搖你既形象與地位.
中策:失明/失聰/失憶.
下策:同佢鬥過,贏左就掃對方出門,輸左或鬥到身心俱疲,就自己離開.
上策要付出唔少心力,腦力同體力.
中策最簡易,只要氣量夠,有定力,就得.
下策最傷身心,輸左咁走,一世條氣都唔順.除非贏面甚高,否則唔好用.而且你都講,其他同事都信佢,咁你更加無謂鬥啦.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo