立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
複式洋房
積分: 283
民房
積分: 5
原帖由 Moyee 於 11-3-10 15:46 發表 我大約2-5/8號係浸會生呀...我發覺好似好少hk媽咪係浸會生 , 前2日睇報紙 ..佢地報導浸會8成收內地客, 唔.....
大宅
積分: 1597
積分: 265
積分: 3165
積分: 206
原帖由 oxmoxbaby 於 11-3-13 23:28 發表 我都係8月尾....不過之前交訂果時, 聽講話8月已經full曬...
積分: 1196
原帖由 Giyo 於 11-3-14 18:38 發表 我會開刀生。已book手術室,時間日期都定晒喇! chancheukyiu, 祝你一切順利啦!
原帖由 Moyee 於 11-3-15 14:57 發表 你BOOK左幾時呀?? 睇吓撞唔撞到 ..
原帖由 Giyo 於 11-3-16 14:00 發表 我book左8月6號朝。你想book幾時呀?
積分: 1309
積分: 1545
原帖由 white_out 於 11-3-21 12:50 發表 我都係浸會呀 預產期係8月10日 如果可以的話打算順產 係第1胎
原帖由 chancheukyiu 於 11-3-21 23:20 發表 我都係第1胎呀~ 到時我地係咪要掛個BK牌o係床頭相認
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy