跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 283


1#
發表於 11-3-10 15:46 |只看該作者
我大約2-5/8號係浸會生呀...我發覺好似好少hk媽咪係浸會生 , 前2日睇報紙 ..佢地報導浸會8成收內地客, 唔.....


民房

積分: 5


2#
發表於 11-3-13 11:01 |只看該作者

hi, 我都book 左浸會, 預產期是8月9 日

原帖由 Moyee 於 11-3-10 15:46 發表
我大約2-5/8號係浸會生呀...我發覺好似好少hk媽咪係浸會生 , 前2日睇報紙 ..佢地報導浸會8成收內地客, 唔.....


大宅

積分: 1597


3#
發表於 11-3-13 13:33 |只看該作者
我預產期係6/8,都係浸會,各位媽媽係睇邊個醫生?


複式洋房

積分: 265


4#
發表於 11-3-13 20:58 |只看該作者
我係8月尾呀


大宅

積分: 3165


5#
發表於 11-3-13 23:28 |只看該作者
我都係8月尾....不過之前交訂果時, 聽講話8月已經full曬...


複式洋房

積分: 206


6#
發表於 11-3-14 10:39 |只看該作者
Hello, 我都係book左8月頭浸會呀。你地係開刀定自然生呀?


複式洋房

積分: 283


7#
發表於 11-3-14 12:06 |只看該作者
我開刀呀...覃伯英醫生


複式洋房

積分: 265


8#
發表於 11-3-14 13:17 |只看該作者
原帖由 oxmoxbaby 於 11-3-13 23:28 發表
我都係8月尾....不過之前交訂果時, 聽講話8月已經full曬...



oh,Did you give deposit?


大宅

積分: 1597


9#
發表於 11-3-14 14:24 |只看該作者
我想自然生,不過唔知得唔得,hahaha~


複式洋房

積分: 206


10#
發表於 11-3-14 18:38 |只看該作者
我會開刀生。已book手術室,時間日期都定晒喇!

chancheukyiu, 祝你一切順利啦!


大宅

積分: 1196


11#
發表於 11-3-14 20:43 |只看該作者
Hi~~我都book左浸會,我Book左8月中,不過我仲未決定開刀定自然生


複式洋房

積分: 283


12#
發表於 11-3-15 14:57 |只看該作者
原帖由 Giyo 於 11-3-14 18:38 發表
我會開刀生。已book手術室,時間日期都定晒喇!

chancheukyiu, 祝你一切順利啦!



你BOOK左幾時呀?? 睇吓撞唔撞到 ..


複式洋房

積分: 206


13#
發表於 11-3-16 14:00 |只看該作者
原帖由 Moyee 於 11-3-15 14:57 發表



你BOOK左幾時呀?? 睇吓撞唔撞到 ..


我book左8月6號朝。你想book幾時呀?


複式洋房

積分: 283


14#
發表於 11-3-16 14:38 |只看該作者
原帖由 Giyo 於 11-3-16 14:00 發表


我book左8月6號朝。你想book幾時呀?



我想book 12號晚 , 但係未同e生講傾....唔知得唔得 ?


大宅

積分: 1309


15#
發表於 11-3-18 15:53 |只看該作者
My EDB is 10th Aug :) and paid deposit after CNY holiday.


大宅

積分: 1597


16#
發表於 11-3-18 16:07 |只看該作者
我無特別bk幾多號wo
帶左醫生封信去,封信就寫6/8,咁係咪即係要6/8入院?但我順產wo,未生得都要入?
家有2貓+叉燒仔~


大宅

積分: 1597


17#
發表於 11-3-18 16:08 |只看該作者
原帖由 Giyo 於 11-3-14 18:38 發表
我會開刀生。已book手術室,時間日期都定晒喇!

chancheukyiu, 祝你一切順利啦!


多謝你呀,大家咁話,唔知到時撞唔撞到呢?
家有2貓+叉燒仔~


大宅

積分: 1545


18#
發表於 11-3-21 12:50 |只看該作者
我都係浸會呀
預產期係8月10日
如果可以的話打算順產
係第1胎


大宅

積分: 1597


19#
發表於 11-3-21 23:20 |只看該作者
原帖由 white_out 於 11-3-21 12:50 發表
我都係浸會呀
預產期係8月10日
如果可以的話打算順產
係第1胎


我都係第1胎呀~
到時我地係咪要掛個BK牌o係床頭相認
家有2貓+叉燒仔~


大宅

積分: 1545


20#
發表於 11-3-22 13:46 |只看該作者
原帖由 chancheukyiu 於 11-3-21 23:20 發表


我都係第1胎呀~
到時我地係咪要掛個BK牌o係床頭相認
可能大家上網時發現原來都o係bk傾緊計.,..XDDDD


我有個親戚琴日浸會開刀生左個b女呀
去探佢時6點幾好多人....
隔離床d人多數都係講唔正廣東話既....
同埋講野真係好大聲....
我唔係想岐視內地人但係我琴日感受過
佢地真係影響到人.......

我好擔心到時生完bb要休息附近有呢d大聲講野既人
係咪要戴埋耳塞入去先有得休息下呢......

探媽媽會傾計冇問題, 好正常
但係真係唔明點解要講咁大聲

同埋琴日遇到一對男女講野, 唔係同產婦講
係親戚同親戚講...但o係我親戚床尾2個又講得大聲
咁岩醫生黎睇我親戚,
果2個人講野係大聲到聽唔到醫生講乜!

真係唔明, 唔係同產婦傾可唔可以出病房外傾,
就算唔出去傾, 都唔好咁大聲呀.......真係好無奈

原來親戚老公之前試過同姑娘講叫d人細聲少少傾計
但係細聲左一陣, 講講下又愈黎愈大聲囉

我明白bb出世屋企人都會好開心
但係自己開心之餘, 可唔可以理下人地感受架...
成個病房就好似個街市咁

我同老公講好唔好揀3人房 or 雙人房
佢話住3人房唔止個房錢貴d
醫生巡房費, 乜費都會double上
同埋如果順產好快出院唔需要wor....
可能我比較怕嘈, 琴日去完見到咁既情況
真係.....唔係幾鍾意

[ 本帖最後由 white_out 於 11-3-22 13:47 編輯 ]

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo