嬰兒食譜

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 20


1#
發表於 11-2-24 20:39 |只看該作者
我囡囡就黎4個月喇~~係咪要俾D糊仔佢食呢?如果係既邊隻糊仔好丫??同埋D糊仔有冇話分邊個階段食邊隻嫁??同埋粥仔會唔會好過食糊仔呢??
跟住我外生仔佢就黎7個月喇~~~上次去健康院醫生話佢唔多夠力WO~~咁要俾多D咩佢食丫??同埋我想問幾大可以食魚干?邊隻好丫??同埋有冇須要俾佢食D補鈣既野佢食丫??最後我想問下牛初乳有咩用丫????要咩情況先俾BB食呢???


問題係多左D~~希望你地幫到我喇~~因為第一次做爸爸好多野都唔知~~
唔該曬噤多位~

[ 本帖最後由 sadhotline 於 11-2-24 20:41 編輯 ]


大宅

積分: 1440


2#
發表於 11-2-25 00:24 |只看該作者
世衛建議6個月先開始食固體食物, 所以我覺得唔洗咁急比糊仔BB食, 至於健康院話BB唔夠力, 咁你有冇問姑娘咁點先可以方法解決呀?? 唔夠力好多原因喎, 你平時有冇比BB練習呀, 佢本書仔有寫比D咩佢玩可以幫佢發展呀, 食物我覺得唔好亂比野佢食好D, 始終得7個月


複式洋房

積分: 180


3#
發表於 11-2-25 20:46 |只看該作者

回覆 2# sadhotline 的文章

唔洗急, 慢慢來 la......

要到 6 個月大先試固體食物.

糊仔有分階段既, 睇睇 d 包裝就知道. 我地試過好多隻糊仔, 鬼佬牌子, 日本牌子等等, 但到而家阿 b 最 like nestle, 由 6個月食到而家.

糊仔可以補充多種不同營養, 肯定比粥仔多. 但係, 粥仔比較胞肚. 所以, 阿 b 每日都有餐糊仔 & 一餐 粥仔.

你外甥唔夠力, 係咩事唔夠力 ? 抬頭 ? 轉身 ? 站立 ? 呢 d 係可以用按摩 or 嬰兒體操 幫到佢, 唔一定係 "食" 先可以解決問題.

魚干, 補鈣, 牛初乳, 全部冇試過, 冇意見比到你 la.....

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo