跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1184

爸B勳章


1#
發表於 11-5-24 16:24 |只看該作者
請問大家轉咗兩餐粥未?要幾時開始呢?咁你地BB有冇便秘?
因為本身餵人奶, 怕太早轉會影響到少奶.......

如果一日兩餐粥, 應該幾點食?煮一次還是煮兩次?點可以保存新鮮?


大宅

積分: 1185


2#
發表於 11-5-24 22:23 |只看該作者
我囡囡5個月左右開始食congee x 1 meal

fm 6m to now 7m
7:00 am milk
11:00 am congee
2:00pm milk
6:00pm congee
8:00pm milk (3-4oz)
10:30pm milk (last meal)


水晶宮

積分: 55709

虎到金來勳章


3#
發表於 11-5-24 22:33 |只看該作者
我個仔6個月就已經兩餐粥3餐奶, 中午同黃昏食粥, 一次煲兩餐, 第二餐放入雪櫃, 食前蒸熱.


禁止訪問

積分: 9193


4#
發表於 11-5-24 23:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


民房

積分: 393


5#
發表於 11-5-25 09:26 |只看該作者
我隻b都係2餐菜肉粥+3餐奶.

隻b鍾意粥多過奶, 同埋食粥快過食奶,
所以呢個組合我諗會食到9個月左右吧,
先諗好唔好轉為3餐粥+1餐奶.


大宅

積分: 1727


6#
發表於 11-5-25 10:01 |只看該作者
我阿b連一餐粥都未食到,係唔係太慢, 會唔會唔夠營養

點評

奇異果小邱  仲食米糊?
阿B唔會扭肚餓...BB要食粥先夠飽的。  發表於 11-5-25 10:23


子爵府

積分: 11917


7#
發表於 11-5-25 10:10 |只看該作者
我都想個囡轉2餐粥, 咁易煮D, 希望唔駛日日都陪佢一齊dinner食粥嘛...

不過我阿媽話等佢出到4、5隻牙仔先轉喎~


珍珠宮

積分: 43384

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 美好大世界2017勳章 認識瑞士牛牛第四回 認識瑞士牛牛第一回 DHA勳章 畀面勳章


8#
發表於 11-5-25 10:26 |只看該作者
上WEEKEND試過俾2餐佢食,BB 一日去咗4次BOO BOO....

原來咁多BOO BOO,代表BB 肚仔.腸胃適應唔到咁多食物。而家都係俾1餐菜粥佢食。

點評

cycream  你一次過俾佢try識2餐呀?  發表於 11-5-26 11:33


大宅

積分: 3876


9#
發表於 11-5-25 10:37 |只看該作者
回覆 peggy2009 的帖子

我阿b都係, 由5個半月開始食粥, 而家岩岩7個月, 仲係食得0.5-1碗combi碗, 即係半個大人碗都冇, 佢睇黎好中意食奶....我而家都唔知點好~

點評

cycream  你想佢食幾多先夠?  發表於 11-5-26 11:36


大宅

積分: 1163


10#
發表於 11-5-25 19:41 |只看該作者
囝囝7個月餐單:

9-10am: 5安奶粉
12-1pm: 1碗糊仔
4-5pm: 6安人奶+米餅
7-8pm: 1碗糊仔
10-11pm: 5安奶粉

糊仔係自己磨米粉, 一滾就得, 落埋之前一次過打好o既蔬菜蓉冰粒一齊煮, 餐餐新鮮簡單唔浪費, 如果想bb易啲接受新口味或者想冇咁單調可以加少少奶, 前日開始食魚, 蒸好整成蓉CHECK清楚冇骨加落糊度


男爵府

積分: 8383


11#
發表於 11-5-25 19:53 |只看該作者
回覆 fusuyuan 的帖子

冰粒點整啊?


大宅

積分: 1163


12#
發表於 11-5-26 01:07 |只看該作者
蔬菜煮或蒸好後用攪拌機打成蓉, 放涼入冰模雪成冰粒, 起模後再用保鮮袋/盒入起備用, 用矽膠模會容易起模好多, 而且會安全啲


珍珠宮

積分: 43384

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 美好大世界2017勳章 認識瑞士牛牛第四回 認識瑞士牛牛第一回 DHA勳章 畀面勳章


13#
發表於 11-5-26 11:39 |只看該作者
回覆 奇異果小邱 的帖子

唔係...
佢食米糊/白粥都2-3星期,先想試2餐。



男爵府

積分: 8383


14#
發表於 11-5-26 14:54 |只看該作者
回覆 fusuyuan 的帖子

會唔會唔新鮮架


大宅

積分: 1163


15#
發表於 11-5-26 15:05 |只看該作者
回覆 jj213 的帖子

蔬菜OK既, 熟既肉同生果就唔好


男爵府

積分: 8383


16#
發表於 11-5-26 16:03 |只看該作者
回覆 fusuyuan 的帖子

tks,我其實有個d專整冰粒格for bb,但未用過唔識整


大宅

積分: 3060


17#
發表於 11-5-27 23:44 |只看該作者
我囝囝6個月開始食固體食物,食左三日糊仔就轉粥仔,頭兩日先吃純白粥,之然就開始每日加不同的肉 (豬、雞、魚)和菜。到囝囝上星期7個月大,開始轉食兩餐粥仔,到目前為止都幾好,一日一至兩之便便。

6.30am // 150 - 180ml奶
10.30am // 1碗粥
2.30pm // 200ml奶
6.30pm // 0.5 至 1碗粥 (睇心情,有時出牙仔痕就忟 D,食少左)
10.30pm // 150 -180ml奶


男爵府

積分: 8420


18#
發表於 11-5-28 14:10 |只看該作者
亞仔近兩個月都唔係好食人奶,所以上個月比亞仔間中食一餐奶米糊,之後話有事就停左.比亞仔食粥,每餐一樣餸餸(雞蛋,紅羅白,節瓜,南瓜,三文魚),一個星期大約食5日(因星期六,日出左街)頭一個多星期食一餐,細細碗,之後發覺亞仔唔飽(因唔係好食人奶,每次5分鐘左右),所以比亞仔食兩餐粥,每餐一碗(普通小朋友碗).之後試豬肉片粥.


男爵府

積分: 8420


19#
發表於 11-5-28 14:14 |只看該作者
之前亞仔d便便重係水(上星期),今個星期亞仔有2日無便便,前日,昨日同今日疴一粒細,因坐餅左唔知係d,但不是水.你們唔講我都無想起這問題,我要比多d水亞仔飲先得.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo