跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 247


1#
發表於 11-2-18 13:50 |只看該作者
我bb仲未曉轉身, 應該幾大先識架?


洋房

積分: 70

畀面勳章


2#
發表於 11-2-18 22:55 |只看該作者
原帖由 waowao 於 11-2-18 13:50 發表
我bb仲未曉轉身, 應該幾大先識架?



好似要六個月左右


民房

積分: 38


3#
發表於 11-2-21 17:48 |只看該作者
我個bb都係四個月未識轉身, 試過幫佢轉佢就cry.


別墅

積分: 560


4#
發表於 11-2-26 11:56 |只看該作者
我個仔響3個幾月果陣識轉身,開頭都係耐唔耐轉
但而家佢就係唔係都轉,好煩


男爵府

積分: 5031


5#
發表於 11-2-26 16:10 |只看該作者
我個b又係日日玩轉身,反吾到身番嚟,就喊,幫佢la,幾秒之後又轉,日日玩,真係幾煩,我要standby幫佢


王國會長

積分: 26868

虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 王國會長 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


6#
發表於 11-2-28 12:57 |只看該作者
我個仔終於尋晚自己轉身, 4M7D!
每日望住佢哋就充滿力量啦!


複式洋房

積分: 262


7#
發表於 11-2-28 13:58 |只看該作者
我阿仔呢排時時想轉身, 但轉唔到, 反而係張床到由1字變成一字型...hehe..


珍珠宮

積分: 43384

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 美好大世界2017勳章 認識瑞士牛牛第四回 認識瑞士牛牛第一回 DHA勳章 畀面勳章


8#
發表於 11-2-28 14:25 |只看該作者
我個囝係4個半月識轉身,個時係佢扭計。扭得多,就識轉身。

佢好似PEPE527個囝咁係2個月時成日都想轉。但轉咗一陣,都轉唔到就大哭。

而家得閒就轉。換衫、換片換得耐,佢就表演一下轉身。

煩。。。都幾GA!哈哈!

原帖由 pepe627 於 11-2-26 11:56 發表
我個仔響3個幾月果陣識轉身,開頭都係耐唔耐轉
但而家佢就係唔係都轉,好煩


大宅

積分: 1138


9#
發表於 11-3-1 10:29 |只看該作者
有意欲,但未成功,仍需努力

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo