跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 19425


1#
發表於 05-8-7 05:59 |只看該作者

notebook~

想問下閣位媽咪~
邊一隻電腦牌子既NOTEBOOK好呀~大約要幾多錢,同埋邊樹買呢~thx~


大宅

積分: 2342


2#
發表於 05-8-7 09:50 |只看該作者

Re: notebook~

PINKY~~

電腦lee家野呢, 如果你想要有好的售後服務 (即有零件任包, 全球性保用), 咁你一定要選大牌子啦. 否則, 一般電腦場 (數碼城, 幸運閣等)都有d細牌子, $$合理d. 你可選台灣或韓國的牌子都ok架.


伯爵府

積分: 19425


3#
發表於 05-8-7 13:31 |只看該作者

Re: notebook~

MELINA~

咁ibm好唔好呀?


別墅

積分: 533


4#
發表於 05-8-7 19:26 |只看該作者

Re: notebook~

我用BENQ,買左約兩年,九千幾,係HK買.
係HK買會有多D野送!


大宅

積分: 2342


5#
發表於 05-8-8 09:25 |只看該作者

Re: notebook~

PINKY~~

SORRY, 昨天我一早上網後便一直忙, 所以冇再上過來, 依家reply你, hope it will not too late~~~
IBM機有樣野你不可不知, 因這間公司獨食, 希望每個客幫親完一部電腦之後, 在日後更換零件或UPGRADE時都一路幫親佢地. 要做到LEE一點, 佢地特意請專人設計一些獨一無二的電腦配件及零件, 所以, 當如果你買


別墅

積分: 533


6#
發表於 05-8-8 12:57 |只看該作者

Re: notebook~

係亞,我都幾滿意部機,而且,一直都沒有問題.
相反,我老公買了一部ACXR,話係名牌,買返來不到一個月,每次用機時都有怪聲發出,拿回代理維修,可以換過一部,但係不久又有問題,故名牌子未必係好用.


侯爵府

積分: 23056


7#
發表於 05-8-8 13:20 |只看該作者

Re: notebook~

係呀, benq d野都幾好, 係加拿大好出名架~~


大宅

積分: 2342


8#
發表於 05-8-8 14:45 |只看該作者

Re: notebook~

muito~~

唔係名牌冇好野既. 好似benq都係韓國名牌啦. 只係你老公個acer係出晒名牌中最易short架姐. 哈...


伯爵府

積分: 19425


9#
發表於 05-8-8 18:04 |只看該作者

Re: notebook~

MELINA∼

嘩∼你好PRO呀∼∼THX∼


別墅

積分: 984


10#
發表於 05-8-9 02:06 |只看該作者

Re: notebook~

千奇咪用ACER哦,我之前買咗部ACER,好彩在保養期完前2日壞機,一整之下,差不多換晒所有主要的零件. 依家我用緊FUJITSU就認真唔錯. :-P


大宅

積分: 2342


11#
發表於 05-8-9 09:36 |只看該作者

Re: notebook~

FUJITSU LEE 隻牌子原本唔係主要生產IT PRODUCT, 後較後期的兼容生產線. 所以, 價錢會走中產或以下路線. 但要小心, 機身的物料質地較單薄, 若給小孩不小心..... 會較易爛架. 不過FUJITSU 都有保用既~~


大宅

積分: 2342


12#
發表於 05-8-9 09:38 |只看該作者

Re: notebook~

pinky~~

你又唔洗咁客氣既. 你唔記得咩, 我之前曾經做過lee行的marketing 4 yrs喎. 我都係將我知的同大家分享一下姐.


別墅

積分: 984


13#
發表於 05-8-9 11:05 |只看該作者

Re: notebook~

mlchong~

你咁叻,遲D如果我地有D關於電腦的疑問,真係要請教吓你啦!


大宅

積分: 2342


14#
發表於 05-8-9 11:13 |只看該作者

Re: notebook~

hoyee~~

嘩, 你地太客氣啦. 我都係同大家分享一下, 唔係好叻... 比你讚... 我有點不好意思添~


別墅

積分: 533


15#
發表於 05-8-9 13:34 |只看該作者

Re: notebook~

mlchong 寫道:
muito~~

唔係名牌冇好野既. 好似benq都係韓國名牌啦. 只係你老公個acer係出晒名牌中最易short架姐. 哈...


原來係咁,ths~~
早d識你知道就好!


大宅

積分: 1409


16#
發表於 05-8-9 13:58 |只看該作者

Re: notebook~

可以考慮在網上買 Dell, 我公司幾個同事都係買 Dell, 真係幾平, 又上門用貨, 上門收機. 還可買 3 年保養, 我其中一個朋友唔小心倒了杯水落notebook, 燒底板, 燒硬盤, 燒CPU, 因為有3 年保養, 所以維修時1毫子都唔需付, 超正.


大宅

積分: 2342


17#
發表於 05-8-9 14:35 |只看該作者

Re: notebook~

DELL機唔一定要上網買. 事關上網現時好唔save呀!! 真係要小心d喎

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo